LTProcesinio požiūrio taikymas yra populiariausių vadybos sistemų (ISO, EFQM, LEAN ir kt.) pagrindas. Naujoji ISO 9001:2015 redakcija (išleista 2015 rudenį) akcentuoja, kad tik tvarkingai procesus susitvarkiusios, juos valdančios, tobulinančios ir prižiūrinčios organizacijos gali pasiekti ilgalaikės sėkmės. Straipsnyje pateikiamas teorinio potencialo analizės rezultatas bei procesinio požiūrio taikymas Lietuvoje veikiančioje ekspedijavimo jūrų transportu paslaugas teikiančioje įmonėje. Atsižvelgiant į konkurencinį kontekstą bei konfidencialių duomenų publikavimą, įmonės pavadinimas straipsnyje nenurodomas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ekspedijavimas; Ekspedijavimas jūrų transportu; Jūrų transportu; Kokybės vadybos sistema; Matricinė diagrama; Procesas; Srauto diagrama; Expedition by maritime transport; Flow diagram; Matrix diagram; Process; Quality management system.
ENProcess approach is the most popular management systems (ISO, EFQM, Lean et al.) Basis. The new ISO 9001: 2015 version (released in autumn 2015) emphasizes that only an orderly processes continuing, managing them, namely developing and supervising organizations can achieve long-term success. The paper presents a theoretical analysis of the potential result of the procedural approach of Lithuania operates forwarding maritime transport services providing company. The competitive context given and the publication of confidential data, the company name is not specified in article. [From the publication]