Motivation et apprentissage des langues etrangeres en Lituanie

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Prancūzų kalba / French
Title:
Motivation et apprentissage des langues etrangeres en Lituanie
Alternative Title:
Motyvacija ir užsienio kalbos mokymasis Lietuvoje
In the Journal:
Kalba ir kontekstai. 2018, t. 8 (1), p. 297-309
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama Lietuvos studentų motyvacija mokytis užsienio kalbų, o ypač prancūzų kaip užsienio kalbos. Kiekybinis tyrimas buvo atliktas remiantis Statistikos departamento, Lietuvos karo akademijos ir Vilniaus universiteto statistiniais duomenimis. Taip pat straipsnyje analizuojami motyvacijos principu paremto šiuolaikinio švietimo pagrindiniai elementai: refleksija, kūrybiškumas, autonomiškumas, pasitikėjimas ir pozityvizmas. Aprašomasis ir lyginamasis metodai leido autoriams nustatyti integruojančios motyvacijos didesnę svarbą nei instrumentinės motyvacijos Lietuvių studentų užsienio kalbų mokymesi. Autoriai teigia, kad jie pastebėjo didėjantį anglų ir rusų kalbų populiarumą Lietuvoje prancūzų ir vokiečių kalbų atžvilgiu. [Iš leidinio]

ENThe purpose of this article was to analyze the motivation of Lithuanian students to learn a foreign language, especially French as a foreign language. The quantitative analysis was carried out by studying statistical data from the Statistics Department, the Lithuanian Military Academy and Vilnius University. Another objective was the representation of the key elements of modern education based on the principles of motivation: reflection, creativity, autonomy, trust and positivism. The descriptive and comparative approaches to research have allowed us to point out the predominant importance of integrative motivation in relation to instrumental motivation among Lithuanian students learning a foreign language. We have also seen an increase in the popularity of English and Russian in Lithuania, replacing the teaching of other languages, French and German. [From the publication]

ISSN:
1822-5357
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/76708
Updated:
2022-01-13 18:00:56
Metrics:
Views: 13    Downloads: 6
Export: