The Second foreign language teaching at the Military Academy of Lithuania (on the basis of audiovisual method)

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
The Second foreign language teaching at the Military Academy of Lithuania (on the basis of audiovisual method)
Alternative Title:
Antrosios užsienio kalbos mokymas Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijoje (audiovizualinio metodo pagrindu)
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTNaujoje užsienio kalbų mokymo(si) paradigmoje intensyviai vyksta inovatyvių užsienio kalbų mokymo metodų paieška, nes šis poreikis kyla dėl dabartinio metodologijos mokslo nuolatinio kitimo ir sparčių geopolitinės situacijos pokyčių. Intensyvus technologijų, kompiuterių taikymas įvairiose žmonių gyvenimo srityse privertė mokslininkus ieškoti ir adaptuoti mokymo(si) metodus prie naujo jaunimo įpročio suvokti ir apdoroti informaciją per vaizdines priemones. Vadinasi, tai paskatino aktyvų audiovizualinių mokymo(si) priemonių plitimą ir jų integravimą į užsienio kalbų mokymo(si) procesą visose švietimo įstaigose ir universitetuose. Šiais laikais jau nieko nenustebins vis dažniau naudojami autentiški vaizdo įrašai ir garso vaizdo įrašai, kurie specialiai yra sukurti mokslininkų metodininkų edukaciniais tikslais. Tyrime taikyti aprašomieji ir analizės metodai. Tyrimo metu buvo nustatyta, kad trumpi vaizdo filmukai puikiai tinka visų (rusų, vokiečių ir prancūzų kalbų) užsienio kalbų lygių kūrimo užduotims, kai dėstytojai susiduria su sunkumais, dirbdami daugiakalbystės raidos kontekste. Straipsnyje analizuojamas audiovizualinio metodo taikymas antrosios užsienio kalbos mokymo Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijoje procese. Straipsnyje taip pat yra pateikiamas šio metodo taikymo privalumų ir trūkumų lyginamoji analizė. Šio straipsnio autoriai pateikia dėstytojams rekomendacijas ir reikalavimus dirbant su autentiška vaizdine bei originalia vaizdo medžiaga ir kitomis metodikų kūrimo technologijomis, skirtoms naudoti užsienio kalbų pratybose bei paskaitose dirbant su kariūnais bei KAS klausytojais. Autoriai pabrėžia, kad šis audiovizualinis metodas ženkliai taupo mokymo(si) laiko ir efektyvina švietimo procesą. [Iš leidinio]

ENNowadays an active search for new methods and techniques of teaching foreign languages is taking place very intensively. That meets the current state of methodological science and the rapid development of the world community as a whole. Intensive technologization and computerization of all spheres of human life, which led to creation of a firm habit of young people to perceive information from the screen, led to the active penetration of audiovisual means of learning in the system of education at schools and universities. Authentic video and various videos created by methodologists specifically for educational purposes are used more and more frequently in the process of foreign language teaching. The use of video clips at the foreign language lessons perfectly suits to the tasks which foreign language teachers face in the context of the development of active multilingualism in the Lithuanian society. The article highlights the use of audiovisual method in teaching the second foreign languages at the Military Academy of Lithuania. The analysis of the advantages and disadvantages of this method is also produced as well as the requirements for authentic audiovisual materials which can be used for educational purposes and the technology of methodological development of authentic video material for its use in foreign language course. The authors emphasize that this method allows economizing learning time and intensifying the educational process. [From the publication]

ISSN:
2424-6131
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/76140
Updated:
2022-08-29 15:19:40
Metrics:
Views: 24    Downloads: 1
Export: