(Ne)motyvuojantis mokytojo elgesys: kuo tai (ne)naudinga mokiniams

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
(Ne)motyvuojantis mokytojo elgesys: kuo tai (ne)naudinga mokiniams
Editors:
  • Gabrialavičiūtė, Ingrida [aut]
  • Garckija, Renata [aut]
Publication Data:
Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2018.
Pages:
161 p
Notes:
Bibliografija.
Contents:
Pratarmė — Teorinės mokytojų elgesio būdų ir mokinių motyvacinių resursų sąsajos: Mokinių motyvacijos ir aktyvumo psichologinis mechanizmas pagal savideterminacijos teoriją; Mokytojų (ne)motyvuojantys elgesio būdai; Kokie klausimai dar neatsakyti? — Mokinius (ne)motyvuojančio mokytojų elgesio ir mokinių motyvacinių resursų tyrimo metodai: Tiriamųjų aprašymas; Kintamieji ir jų įvertinimas; Tyrimo eiga; Duomenų analizė — Mokinius (ne)motyvuojančio mokytojų elgesio ir mokinių motyvacinių resursų tyrimo rezultatai: Tyrimo kintamųjų aprašomoji statistika; Mokytojų elgesio ir mokinių psichologinių poreikių sąveikos mechanizmas; Mokinius motyvuojančių ir nemotyvuojančių mokytojų elgesio būdų deriniai — Mokinius (ne)motyvuojančio mokytojų elgesio ir mokinių motyvacinių resursų tyrimo rezultatų aptarimas — Literatūros sąrašas — 1 priedas. Tyrime naudotų klausimynų tęstinio vertinimo modelio parametrų ekvivalentiškumo analizė — 2 priedas. Pagrindinių tyrimo kintamųjų (esminių psichologinių poreikių ir mokinių suvokiamų mokytojų elgesio) koreliacijos I matavime — 3 priedas. Tyrimo papildomų kintamųjų vidurkiai ir standartiniai nuokrypiai — 4 priedas. Motyvuojančių ir nemotyvuojančių mokytojų elgesio būdų koreliacinė analizė.
Summary / Abstract:

LTŠioje knygoje, remiantis savideterminacijos asmens motyvacijos ir raidos teorija, atsakoma j klausimus: kur yra mokinių mokymosi motyvacijos ištakos - viduje ar išorėje, koks mokytojų elgesys yra naudingas, o koks nenaudingas mokinių mokymosi motyvacijai. Knyga skirta mokytojams, kurie siekia geriau suprasti savo bendravimo su mokiniais reikšmę jų motyvaciniams resursams, psichologams, kurie vykdo intervencijas tobulinant ugdymo(si) procesų, bei kiekvienam, kuris nori šalia matyti energija trykštančius, veiklius ir laimingus jaunuolius. [Iš leidinio]

ISBN:
9789955199038; 9789955199021
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/75523
Updated:
2022-07-01 08:48:36
Metrics:
Views: 242    Downloads: 70
Export: