LTStraipsnyje nagrinėjamos socialinių verslininkių sampratos apie jų verslo novatoriškumo formas ir darniąsias inovacijas. Empirinis šio straipsnio pagrindas – interviu (n=18) su socialinių verslų Lietuvoje atstovėmis. Interviu medžiagos analizė parodė, kad moterys – socialinės verslininkės novatoriškumą bei darniąsias inovacijas tokio verslo kontekste apibrėžia tiek individo, tiek organizacijos lygmenimis, tačiau darniąsias inovacijas sieja su globaliais kontekstais ir technologijomis. Tokios sampratos atitinka kitose šalyse atliktų tyrimų rezultatus ir rodo analizuojamos tematikos universalumą, kita vertus – pagrindžia Lietuvoje atlikto tyrimo rezultatus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Darniosios inovacijos; Novatoriškumas; Socialinis verslas; Innovation; Lithuania; Social business; Sustainable innovation.
ENThis paper focuses on the perceptions of women social entrepreneurs of in the field of innovativeness forms and sustainable innovations. It presents empirical findings derived from interviews (n=18) with women representatives of social businesses in Lithuania. An analysis of the interview materials reveals that women social entrepreneurs define innovativeness on both individual and organizational levels, but the definition of sustainable innovation was related to more global contexts and technological advancement. The findings correspond to the results of previous works in the field. Thus, on the one hand, the findings denote the universality of the topic; on the other hand, this shows the validity of the Lithuanian study. [From the publication]