LTNaujosios socialinės medijos, tokios kaip Facebook ir Google+, yra internetinės komunikacinės platformos, įgalinančios socialiai reikšmingas sąveikas tarp kontaktų virtualioje erdvėje (Ellison et al. 2014). Tyrimai rodo, kad naujosios socialinės medijos ypač palankios kaupti socialinį kapitalą, kadangi suteikia savo vartotojams galimybę burti heterogeniškus, iki tol neregėto dydžio elektroninius socialinius tinklus (Hampton et al. 2011). Straipsnyje pristatomi kiekybinio tyrimo rezultatai, aptariantys socialinį kapitalą ir pasitikėjimą Lietuvos gyventojų elektroniniuose socialiniuose tinkluose. Tyrime naudota adaptuota D. Williamso (2006) interneto ir socialinio kapitalo skalė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinis kapitalas; Elektroniniai socialiniai tinklai; Pasitikėjimas; Social capital; Virtual social networks; Trust.
ENNew social media such as Facebook and Google+ are web-based communication platforms that enable socially meaningful interactions between contacts in the virtual space (Ellison et al. 2014). Studies show that new social media are particularly conducive to social capital development, as they offer its users the possibility of creating heterogeneous, extremely large electronic social networks (Hampton et al. 2011). This article presents the results of a quantitative research study on the social capital and trust of the Lithuanian population in the electronic social networks. The study used an adapted D. Williams’ Internet Social Capital Scale (2006). [From the publication]