Universitetinių studijų akreditavimo modelio teorinis ir empirinis pagrindimas : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Universitetinių studijų akreditavimo modelio teorinis ir empirinis pagrindimas: disertacija
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2007.
Pages:
207 p
Notes:
Disertacija rengta 2002-2006 metais Vilniaus pedagoginiame universitete. Daktaro disertacija (socialiniai mokslai) - 2007. Bibliografija.
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Švietimas. Švietimo politika / Education. Education policy.
Other Editions:
Dr. disertacijos santrauka: Theoretical and empirical substantiation of university studies accreditation model. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2007. 31 p
Summary / Abstract:

LTDisertacinio tyrimo objektas -– universitetinių studijų akreditavimo procesas. Nagrinėjant šį objektą, sprendžiama tyrimo problema -– universitetinių studijų kokybės vertinimo sistemoje nėra suformuoto visuotinai priimto akreditavimo proceso modelio. Tyrimo problema konkretizuojama probleminiu klausimu -– kokia turėtų būti universitetinių studijų akreditavimo proceso modelio struktūra, kad būtų užtikrinta vieša universitetų atskaitomybė ir sudarytos prielaidos palyginamų vertinimo metodologijų formavimui? Tyrimo tikslas – sukurti teorinį universitetinių studijų akreditavimo proceso modelį ir empiriškai patikrinti jo pagrįstumo vertinimą. Šio darbo rezultatų naujumą atskleidžia sukurtas ir teoriškai pagrįstas universitetinių studijų akreditavimo proceso modelis, kuris europinėje studijų kokybės vertinimo sistemoje siūlomas palyginamoms metodologijoms formuoti ir universitetų atskaitomybei užtikrinti. Teoriniu atžvilgiu disertacinis tyrimas atskleidžia universitetinių studijų akreditavimo proceso kompleksiškumą ir išryškina esmines atskirų šio proceso etapų charakteristikas. Praktinis rezultatų reikšmingumas: siūlomas universitetinių studijų akreditavimo proceso modelis bei atskiri jo elementai gali būti sėkmingai taikomi aukštojo mokslo institucijose, siekiant užtikrinti aukštą studijų kokybę; tyrimo procese išryškėjo tobulintini universitetinių studijų akreditavimo proceso aspektai, kuriais remiantis pateikiamos rekomendacijos šiam studijų kokybės vertinimo procesui gerinti.Reikšminiai žodžiai: Akreditacija (švietimas); Aukštosios mokyklos; Aukštasis mokslas; Accreditation (education); Higher schools; Higher education.

Related Publications:
Studijų kokybės Lietuvoje išorinis vertinimas ugdymo paradigmų aspektu / Gintautė Žibėnienė, Eugenija Vagnerienė. Pedagogika. 2010, 100, p. 128-134.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/74343
Updated:
2022-01-07 17:38:00
Metrics:
Views: 22
Export: