LTŠiuolaikinės visuomenės iššūkiai suponuoja muzikinio ugdymo situaciją, reikalaujančią tampresnės muzikinės kultūros ir ugdymo sąveikos, skatinančios neatitrūkti nuo mokiniams artimos muzikinės aplinkos, pasinaudoti populiariosios muzikos galimybėmis plėsti muzikinio ugdymo ir asmenybinio tapsmo sąlytį. Disertacinio tyrimo objektas jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybinių nuostatų ugdymas populiariąja muzika. Disertacijoje sprendžiama mokslinė problema populiariosios muzikos poveikis jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybinių nuostatų formavimuisi. Tyrimo tikslas nustatyti populiariosios muzikos įtaką jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybinių nuostatų formavimuisi. Tyrimo rezultatų naujumas ir teorinis reikšmingumas taikant kompleksinę tyrimo metodiką, atliktas edukologinis tyrimas apie populiariosios muzikos įtaką jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybinių nuostatų ugdymui: parodytas populiariosios muzikos vaidmuo mokinių muzikinėje veikloje; atskleista ir išplėsta populiariosios muzikos samprata; išryškintas empirinis ryšys tarp mokinių požiūrio į populiariąją muziką ir jų vertybinių nuostatų formavimosi; atskleista populiariosios muzikos įtaka mokinių vertybinių nuostatų formavimuisi taikant inovatyvius asmeninės prasmės ir emocinio imitavimo muzikinio ugdymo metodus; pagrįstos mokinių vertybinių nuostatų ugdymo populiariąja muzika pedagoginės prielaidos. Tyrimo rezultatų analizė sudaro sąlygas: kryptingai tobulinti pradinės mokyklos muzikos dalyko turinio programas, sudaryti galimybes muzikinių gebėjimų bei vertybinių nuostatų plėtotei; taikyti populiariąją muziką muzikinio ugdymo efektyvinimo priemonę; populiariąją muziką sieti su dorovinėmis vertybėmis, taikant asmeninės prasmės ir emocinio imitavimo metodus.Reikšminiai žodžiai: Muzika; Mokiniai, pradžios mokyklų; Populiarioji muzika; Poveikis vaiko psichikai; Music; Pupils at elementary schools; Popular music; Effects on the child's psyche.