LTDisertacijoje nagrinėjamas universiteto kūno kultūros dėstytojo profesinės savivokos tapsmas, aptariant identiteto sampratą, pateikiant universiteto dėstytojo profesinio vaidmens analizę ir atskleidžiant universiteto dėstytojo profesinio identiteto sąsajas su mokslinio tyrimo objekto specializacijos profesine bendruomene. Aprašomi tyrimo metodai, tyrimo dalyviai ir statistinės analizės būdai, pateikiami Lietuvos aukštųjų universitetinių mokyklų dėstytojų profesinio identiteto raiškos tyrimo rezultatai. Taip pat diskutuojama apie teoriškai pagristų ir tyrimo metu išskirtų universiteto dėstytojo profesinio identiteto raiškos veiksnių reikšmę aksiologiniu ir prakseologiniu atžvilgiais, nurodomi darbo ribotumai ir tolimesnė universiteto kūno kultūros dėstytojo profesinio identiteto tyrimų perspektyva.Reikšminiai žodžiai: Fizinio lavinimo dėstytojai; Tapatumas (psichologija); Physical eucation teachers; Identity (psychology); Professional socialization.