LT[...] Tyrimo tikslas – pagrįsti konstruktyvistinio savarankiško darbo aukštojoje mokykloje poveikį ugdant socialinio pedagogo vadybines kompetencijas. Disertacijoje atskleisti konstruktyvistinio savarankiško darbo kaip socialinio pedagogo vadybinių kompetencijų ugdymo veiksnio teoriniai pagrindai: pagrįsta socialinio pedagogo vadybinių kompetencijų struktūra ir jos komponentai, teoriškai pagrįsti konstruktyvistinio savarankiško darbo komponentai bei pastarųjų esminiai požymiai. Sukurtas ir aprobuotas socialinio pedagogo vadybinių kompetencijų matavimo instrumentas, kuris gali būti naudojamas įvairiais aspektais tiriant socialinių pedagogų vadybines kompetencijas. Sukurtas ir aprobuotas studentų konstruktyvistinio savarankiško darbo matavimo instrumentas, kuris gali būti naudojamas įvairiais aspektais tiriant studentų konstruktyvistinį savarankišką darbą. Kvazieksperimento metu siekta empiriškai pagrįsti konstruktyvistinio savarankiško darbo aukštojoje mokykloje poveikį socialinio pedagogo vadybinių kompetencijų plėtojimui, įgyvendinant disertantės sukurtą eksperimentinę programą Konstruktyvistinis savarankiškas darbas. Kvazieksperimentinio tyrimo rezultatai patvirtino, jog konstruktyvistinis savarankiškas darbas yra susijęs su socialinio pedagogo veiklai reikiamų vadybinių kompetencijų ugdymu.Reikšminiai žodžiai: Socialiniai pedagogai; Pedagogų rengimas; Savarankiškas mokymasis; Aukštųjų mokyklų studentai; Social pedagogues; Teacher training; Independent studying; High school students.