LTDisertacijos tyrimų objektas – investicijų, skirtų įmonės darniam vystymuisi, traktuojamų kaip marketingo investicijų sudedamoji dalis, optimalus paskirstymas. Disertacijos užsibrėžtiems tikslams pasiekti ir uždaviniams įgyvendinti pasitelktas greito vartojimo prekių sektoriaus įmonės (GVPI) pavyzdys. Šių dienų aktualija – darnus vystymasis, esantis nuolatinių diskusijų ir plėtotės objektas, šiame darbe nagrinėjamas verslo lygmeniu. Susiformavus nuostatai, kad vystytis laikantis darnumo principu, galima tik tarpusavyje derinant tris – aplinkos, socialinę ir ekonomines terpes, darbe nagrinėjami investicijų, skirtų darniam vystymuisi, tarpsmo įmonėje klausimai, racionalaus investicijų darniam vystymuisi panaudojimo užtikrinimas, taip pat investiciju grąžos apskaitos ir investicijų rizikingumo įvertinimas. Disertacijoje daroma prielaida, kad marketingas, kaip verslo variklis, yra pakankamai įtakingas ir gali prisiimti atsakomybę už investicijas darniam vystymuisi. Keliamas darbo tikslas – investicijų, skirtų įmonės darniam vystymuisi, optimalus paskirstymas tarp marketingo komplekso elementų, traktuojant investicijas darniam vystymuisi kaip marketingo investicijų sudedamąją dalį. [...].Reikšminiai žodžiai: Marketingas; Darnus vystymasis; GVPĮ; Portfelis; Optimalus investicijų paskirstymas; Marketing; Sustainable development; FMCG; Portfolio; Optimal allocation of investments.
ENThe object of the dissertation research is the optimal distribution of investment for the company’s sustainable development, treated as a component of marketing investment. For achieving objectives of the thesis and reaching the aim of the thesis an example of fast moving consumer goods (FMCG) sector’s company was invoked. The topicality – sustainable development as an object of ongoing discussion – is analyzed in this work in the business level. After the formation of the provision that development in accordance with the principles of sustainability can only be possible by combining three mediums – environmental, social and economic, the work deals with the issues of investment for sustainable development inside of a company, ensuring the rational use of investment for sustainable development, and evaluation of investment return’s and investment riskiness’s measuring. Therefore, the thesis presumes that marketing as a business engine is in a good position and has the power to assume the responsibility for investment of sustainable development. The goal of the work is – the optimal distribution of investment for sustainable company's development among the marketing complex elements by treating the investment of sustainable development as a component of marketing investment. [...].