LTDisertacijos „Naratyvo konstravimo principai šiuolaikinėje dramaturgijoje“ temos pasirinkimą inspiravo mokslinė provokacija (iki šiol nėra atlikta išsamesnių pasakojimo kūrimo dramose naratologinių tyrinėjimų) ir asmeninis interesas (darbo autorė yra dramaturgė, todėl šiuolaikinės dramaturgijos naratyvai ir jų išraiškos būdai aktualūs profesiniais sumetimais). Disertacijos objektas – šiuolaikinė dramaturgija, parašyta XX a. pabaigoje – XXI a. pradžioje ir jos naratyvo konstravimo principai. Šio tyrimo laikotarpis ypatingas tuo, kad tai – dramų kaitos būseną, pasikeitimą iš dramocentrinio į postdraminį būvį atspindintis laikotarpis, kuriame dramaturgai kuria sudėtingą naratyvą. Naratyvu šiame darbe vadinamas įvykio arba kelių įvykių pasakojimo būdas, pristatantis istorijos dėstymo tvarką. Darbo tikslas – apibrėžti naratyvo konstravimo principus bei tipus: ištirti naratorių ir jo vaidmens kaitą, kalbos įtaką kuriant naratyvą, naratyvinius epizodus (juokus, informacijos perdavimą, sapnus, fantazijas), dramos laiką ir erdvę. Dramos naratyvai disertacijoje tyrinėjami remiantis naratologijos prieiga, taip pat – psichologinėmis, sociologinėmis, lingvistinėmis ir filosofinėmis teorijomis.Reikšminiai žodžiai: Naratyvas; Naratorius; Naratyviniai epizodai; Naracijos aktas; Monologas; Narrative; Narrator; Narrative episodes; Narrative act; Monologue.