LTDisertacijos objektas Lietuvos sienų tapybos paveikslų sukurtų al fresco, al secco, klijine, aliejine technikomis restauravimas ir jo istorinė bei institucinė raida XX a. - XXI a. pradžioje (iki 2006 m.). Tyrimo tikslas - išanalizuoti ir įvertinti reikšmingiausius bei būdingiausius Lietuvos sienų tapybos restauravimo pavyzdžius paminklosaugos aspektu: išryškinant pagrindinius objektų tvarkybos evoliucijos etapus, atskleidžiant svarbias institucines slinktis, nužymint paraleles su analogiškais tarptautiniais procesais, kartu pateikiant mokslines rekomendacijas tolesnei darbų raidai. Lietuvos sienų tapybos restauravimas XX a. - XXI a. pradžioje sudėtinga ir daugiasluoksnė tema. Pirmiausia tenka pasinaudoti pačių sienų tapybos paveikslų, sukurtų nuo seniausių laikų al fresco, al secco, klijine ar aliejine tapybos technikomis, istorinės raidos analize. Čia privalu pastebėti, kad kone didžiausią Lietuvos sienų tapybos paveldo dalį sudaro XVIII a. barokinės Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės laikų sakralinių statinių polichromijos. Kalbant apie Lietuvos sienų tapybos konservavimo ir restauravimo darbų ištirtumą taip pat labai svarbu turėti omenyje ir tai, kokiais aspektais įvardyti darbai buvo anksčiau gvildenti menotyriniu, t. y. kūrėjo meninio lygio, vertės, autorystės, požiūriu, ar technologiniu. Todėl, be kita ko, tekste ir dominuoja paminklosauginis žiūros taškas. Disertacijoje, atsižvelgus į saugomų sienų tapybos paveldo objektų apimtis bei vertes, detaliai analizuojami tie sienų tapybos tvarkybos darbai, kurie aptariamu laikotarpiu tam tikrais jo tarpsniais buvo arba charakteringi, arba reikšmingi, novatoriški ar netgi kontraversiški. Be to, disertacijoje nagrinėjami ir instituciniai-paminklosauginiai slinkties aspektai, išryškinantys šiuolaikiškai suvoktos paveldo objektų tvarkybos ypatumus.Reikšminiai žodžiai: Sienų tapyba ir dekoravimas; Saugojimas ir restauravimas; Kultūros vertybių apsauga; Wall painting and decoration; Storage and restoration; Protection of cultural property.