LTDisertacinio tyrimo objektas anglų kalbos mokymas pradiniame etape naudojant muzikos elementus. Tyrimo tikslas - ištirti muzikos elementų naudojimo pradiniame anglų kalbos mokymo etape galimybes ir efektyvumą, patikrinti jų veiksmingumą laboratorinio eksperimento sąlygomis. Teoriškai buvo išnagrinėtos anglų kalbos ir muzikos lingvistinės, neurologinės, fiziologinės, psichologinės emocinės ir pedagoginės sąsajos. Atskleistas muzikos elementų poveikis mokant anglų kalbos pradiniame etape remiantis kalbos ir muzikos ryšiais, vaiko kalbos ir muzikinių gebėjimų vystymosi analogijomis bei muzikalumo puoselėjimo bei užsienio kalbų mokymo teorijomis. Sudarytas ir teoriškai pagrįstas kalbos įsisavinimo taikant muzikos elementus modelis. Atliktas ugdytojų ir ugdytinių diagnostinis tyrimas siekiant nustatyti pedagogų ir pradinių klasių mokinių požiūrį į muzikos elementų naudojimą anglų kalbos pamokoje. Empiriškai patikrintas kalbos įsisavinimo taikant muzikos elementus modelio efektyvumas bei muzikos elementų poveikis mokant anglų kalbos pradiniame etape laboratorinio eksperimento sąlygomis, siekiant atskleisti muzikos įtaką įsimenant tekstą, Din reiškinio atsiradimą anglų kalbos pamokoje naudojant muziką bei sustiprinto muzikinio ugdymo klasėse besimokančių vaikų rezultatus mokantis anglų kalbos naudojant muziką. Išvadose teigiama, kad muzikos elementų (ypač dainelių) naudojimas gali žymiai efektyvinti anglų kalbos mokymą pradiniame etape. Naudojant muziką, ypač dainavimą, vaikai (ypatingai tie, kurie yra muzikalūs ar turi muzikinį pasirengimą) anglų kalbos tekstą išmoksta lengviau, nei įprasta (sakytine) forma. Efektas Din pasireiškia dažniau ir stipriau, jeigu tekstas dainuojamas, negu kad jo mokomasi įprasta (kalbėjimo) forma.Reikšminiai žodžiai: Anglų kalbos mokymas; Kitakalbių mokymas; Muzika; Pradžios mokykla; English Language; Training; Music; Primary school.