LTŠio straipsnio objektas yra imersinio teatro sąvoka, nevienodai vartojama skirtinguose teatro kritikos tekstuose. Imersinis teatras nėra nusistovėjęs terminas, tačiau įvairiuose tyrimuose aptikti jo apibrėžimai ir įžvalgos apie jį padeda sudaryti tam tikrą jo požymių, leidžiančių identifikuoti skirtingas netradicines teatro apraiškas kaip imersinio pobūdžio kūrinius, rinkinį. Šio darbo tikslas – ištirti imersinio teatro ypatybes ir specifiką, nustatant į(si)traukimo (angl. immersion) savybes ir jam pasiekti skirtas kūrybines strategijas bei techniką. Šiam tikslui interaktyvumas analizuojamas kaip neatsiejamas imersinio teatro aspektas, o žaidimas – kaip interaktyvi veikla. Šiame straipsnyje žaidimo taisyklių taikymas įtraukiamas į imersinių strategijų gaires, nagrinėjama, kaip žaidimo specifika veikia imersinio teatro formatą spektaklyje „Kodas: HAMLET“. Šis pavyzdys leidžia manyti, jog žaidimui būdingas interaktyvumas ir įsitraukimas gali tapti perspektyviu kūrybiniu instrumentu imersinio teatro kontekste. [Iš leidinio]
ENThe subject of this work is the concept of immersive theatre, which is used differently in various theatre criticism texts. Immersive theatre is not a well-established term, but its definitions and perceptions found in various research works allow formulating a set of its features that enables us to identify a variety of unconventional theatre manifestations as immersive artworks. The aim of this work is to examine the features and specifics of immersive theatre by identifying the features of immersion, as well as the creative techniques and strategies employed to achieve it. For that purpose, the work analyses interactivity as an integral part of immersive theatre, and the game as an interactive activity. In this work, the application of the rules of the game is included in the guidelines for immersive strategies by examining how the game’s features affect the format of immersive theatre in the Code: HAMLET theatrical production. This example suggests that the interactive and engaging nature of the game can become a viable creative instrument in the context of immersive theatre. [From the publication]