LTStulbinamas W.A. Mozarto kūrybos ir jo asmenybės populiarumas Europoje ir visame pasaulyje skatina ieškoti didžiojo austro populiarumo pėdsakų ir Lietuvos pianistų edukacijoje. Muzikos pasauliui labai svarbus gausus Mozarto palikimas, kuriame svariausią vietą užima operos ir simfoniniai kūriniai, taip pat ir fortepijoniniai koncertai, tačiau pianistams, ypač pedagogams, labai reikšmingi jo kūriniai fortepijonui solo – sonatos, sonatinos, variacijos, mažosios pjeses, šokai. Jo muzikos interpretacija ir mokymo metodika yra aprašyta daugelio istorikų, teoretikų, atlikėjų, kurie perteikė savus įspūdžius iš sceninės ir pedagoginės patirties.Reikšminiai žodžiai: Pedagogika; Lietuvos koncertinis gyvenimas.
ENEnormous popularity of W.A.Mozart’s creation and personality in Europe and all over the world prompts to trace the popularity of the great Austrian composer in the education of Lithuanian pianists. The musical community appreciates Mozart’s large legacy the central part of which is occupied by operas and symphonic works as well as grand piano concerts, whereas pianists and especially pedagogues attach great significance to his works for grand piano solo – sonatas, sonatinas, variations, and dances. His interpretation of music and methodology of teaching is described by many historians, theoreticians, and musicians who conveyed their personal impressions of the scenic and pedagogical experience.