LTInformacinių komunikacinių technologijų plėtra ir pokyčiai skirtingose visuomenės grupėse, taip pat didelė esamų ir būsimų komunikacijos priemonių gausa išugdė internetinio marketingo komunikacijos priemonių kompleksinio efektyvumo vertinimo poreikį. Disertacijoje nagrinėjama internetinio marketingo komunikacijos priemonių parinkimo problematika, atsižvelgiant į elektroninio vartotojo gyvavimo ciklo etapus ir skirtingų kartų vartotojų preferencijas. Šių objektų, kaip internetinio marketingo komunikacijos sistemos, kompleksinis pažinimas sudaro prielaidas šiuolaikinio internetinio marketingo teorijos plėtotei. Disertacijos tikslas – sukurti inovatyvią internetinio marketingo komunikacijos sistemą, suteikiančią galimybę gerinti marketingo komunikacijos procesą per skirtingų vartotojų kartų internetinio marketingo komunikacijos priemonių preferencijas įvairiuose elektroninio vartotojo gyvavimo ciklo etapuose dinaminės technologinės aplinkos sąlygomis. Be to, disertacijoje siekiama ištirti skirtingo amžiaus vartotojų charakteristikas, turinčias lemiamos įtakos jiems įsitraukiant į virtualios erdvės veiklas, ir pateikti šių vartotojų apibūdinimą pagal demografinius ir psichografinius požymius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Internetinis marketingas; Komunikacijos sistema; Kartų teorija; Vartotojų elgsena; Internet marketing; Communication system; Cohort theory; Consumer behaviour.
ENThe rapid development of the information communication technologies, changes in different society groups and a large variety of existing and future tools of communication have led to the emergence of the need for complex assessment of the efficiency of the Internet marketing communication tools (IMCT). The thesis analyses the problems of the internet marketing communication tools selection according to the stages of electronic customer life cycle and preferences of different generational cohorts. The integrated knowledge of these objects as the Internet marketing communication system (IMCS) creates preconditions for the development of the contemporary Internet marketing theory. The aim of the thesis is to develop an innovative internet marketing communication system enabling the improvement of the marketing communication process through the preferences for the internet marketing communication tools of different generational cohort e-customers in main stages of electronic customer life cycle subject to the conditions of dynamic technological environment. Furthermore, the thesis also aims to explore the characteristics of electronic customers of different age groups, which determine their involvement in the activities in cyberspace and to establish the electronic customers’ profiles. [From the publication]