Challenges of digitizing and adapting learning material for virtual mobility studies in higher education. Case study

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Challenges of digitizing and adapting learning material for virtual mobility studies in higher education. Case study
Alternative Title:
Mokymo medžiagos adaptavimo ir skaitmenizavimo iššūkiai virtualiam mobilumui. Atvejo analizė
Keywords:
LT
Nuotolinis mokymas ir mokymasis / Distance teaching and learning.
Summary / Abstract:

LTNuotolinis mokymas kiekvienais metais atlieka vis didesnį vaidmenį aukštąjame moksle. Aukštosios mokyklos norėdamos sulaukti daugiau užsienio studentų turėtų derinti virtualų mobilumą, kaip alternatyvą fiziniam mobilumui, derinti su institucijoje vykdomomis nuotolinėmis studijomis. Šio straipsnio tikslas yra apibrėžti iššūkius su kuriais susiduria dėstytojai skaitmenizuodami ir adaptuodami mokomąją medžiagą skirtą virtualaus mobilumo studijų dalykų rengimui. Straipsnyje aptariami iššūkiai susiję su: parama virtualaus mobilumo kursų kurimui, iššūkiai susiję su mokymo rezultatų formavimu ir mokymo organizavimo metodų, skirtų virtualaus mobilumo studijų dalykui, pasirinkimu bei naudojimu. Straipsnyje aprašyta 19-os tarptautinių dėstytojų, kurie sukurė 6 virtualaus mobilumo studijų dalykus, atvejo analizė. Ši analizė parodė, kad dauguma dėstytojų susiduria su techniniais bei administraciniais iššūkiais skaitmenizuojant ir kuriant mokomąją medžiagą taip pat susiduria su iššūkiais susijusiais su mokymosi rezultatų nustatymu bei jų nuoseklumu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: E-mokymasis; Mokymo medžiagos skaitmenizavimas; Nuotolinis mokymas; Virtual mobilumo iššūkiai; Virtualaus mobilumo iššūkiai; Virtualus mobilumas; Challenges in virtual mobility distance learning; E-learning; Learning material digitization; Online learning; Virtual mobility.

ENOnline learning is taking bigger part in higher education studies each year. Virtual mobility as a solution for physical mobility should go together with university online studies if it wants to receive foreign students. The aim of this research is to define challenges which teachers face while digitizing and adapting learning material for virtual mobility studies in higher education. In this paper, challenges related to the support for virtual mobility course development and challenges related to curriculum learning outcomes and learning organization methods used in virtual mobility curriculum are analyzed. A case study of 19 international teachers who developed 6 virtual mobility courses was carried out. The study revealed that most of the teachers have challenges in digitizing and designing virtual mobility curriculum, finding the ways for measuring learning outcomes and ensuring consistency of learning outcomes. [From the publication]

ISSN:
2029-9311
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72868
Updated:
2021-02-02 19:03:34
Metrics:
Views: 6    Downloads: 1
Export: