Įvadas — Socialinės kompetencijos problema psichologijoje — Socialinės kompetencijos samprata — Socialinės kompetencijos apibrėžimų įvairovė — Socialinės kompetencijos ir gretutinių sąvokų – socialinio intelekto, interpersonalinio intelekto, komunikacinės kompetencijos ir kt. – santykis — Socialiai kompetentingas elgesys — Socialinės kompetencijos deficitas ir neadaptyvus elgesys — Savivertė ir socialinė kompetencija — Lyties faktorius ir socialiai kompetentingas elgesys — Socialinis kompetentingumas – individo adaptyvaus ir efektyvaus funkcionavimo matas — Socialinė kompetencija – socialinių įgūdžių visuma — Socialinė kompetencija – tarpasmenių santykių kokybės išraiška — Socialinė kompetencija – gebėjimas pasiekti gyvenimo tikslus — Socialinės kompetencijos diagnostikos galimybės — Socialinės kompetencijos vertinimo modelis — Tyrimams naudojamų testų apžvalga — Socialinio prioriteto rodiklis – individo socialinio kompetentingumo matas — Socialinės kompetencijos įvertinimo metodikos (Ullrich ir de Muynck anketa) adaptavimas — Studentų socialinė kompetencija: socialiniai įgūdžiai ir socialinis prioritetas — Studentų socialinės kompetencijos tyrimo rezultatų apžvalga — Studentų socialinių įgūdžių lygmens ir socialinio prioriteto santykis — Skirtingos socialinės kompetencijos studentų savivertės ypatumai — Studentų socialinės kompetencijos ir socialinių-demografinių rodiklių ryšys — Lietuvos ir Vokietijos studentų socialinės kompetencijos palyginimas — Studentų socialinės kompetencijos tyrimo rezultatai socialinio elgesio tyrimų kontekste — Išvados — Rekomendacijos studentų socialinės kompetencijos ugdymui — Summary — Literatūra — Priedai.
Globalization and changes: a Lithuanian case / Ligita Šimanskienė. Geographical aspects of the transformation process in Central and East-Central Europe / ed. by Tomasz Michalski. Gdynia: Wydawnictwo "Bernardinum", 2006. P. 120-135.