Įvadas — Universitetas – aukštojo mokslo reiškinys ir organizacija — Aukštojo mokslo bruožai — Universiteto ypatumai — Aukštojo mokslo vertybės – jo kultūros pagrindas — Vertybių samprata ir struktūra — Aukštojo mokslo vertybių struktūra — Aukštojo mokslo kultūra: kiek subkultūrų ją sudaro? — Organizacijos kultūra — Organizacijos kultūros samprata — Organizacijos vertybės — Organizacijos kultūrą lemiantys veiksniai — Organizacijos kultūros funkcijos ir reikšmė — Organizacijos kultūros bruožai — Organizacijos kultūros tipologijos — Universiteto organizacijos kultūros ypatumai — Organizacijos kultūros struktūrinė analizė — Organizacijos kultūros analizės lygiai — Subkultūros — Organizacijos kultūros įvertinimas — Universiteto kultūros tyrimo metodologiniai pagrindai — Normatyvinė ir interpretacinė paradigmos – universiteto kultūros tyrimo metodologinis pagrindas — Respondentų atranka — Tyrimo metodai — Universiteto kultūros įvertinimo metodologinis principas — Universiteto kultūros tyrimo instrumentarijaus metodologinis pagrindimas — Universiteto kultūros ypatumai, atskleisti konkrečiame tyrime — N fakulteto subkultūros konkretaus tyrimo ir jo rezultatų apžvalga — Universiteto kultūros ypatumai — Išvados — Literatūra — Priedai — Apie autorius.
Mokyklos strategija : strateginio vystymo vadovas / Robertas Jucevičius, Palmira Jucevičienė, Brigita Janiūnaitė, Gintautas Cibulskas. Kaunas : Žinių visuomenės institutas, 2003. 183 p.
Working group's value orientation within a construction company / Algirdas Giedraitis, Rimantas Stašys. Faces of contemporary management. Vol. 1 / editors: Barbara Kożuch, Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek. Kraków: Jagiellonian University Press, 2016. P. 23-39.