Įvadas — Kūno kultūra – švietimo posistemio elementas: Kūno kultūros sąvoka, struktūra ir funkcijos; Kūno kultūros posistemio ypatumai ir jos plėtra švietimo sistemose; Kūno kultūros, kaip mokomojo dalyko, kaitos ypatumai ir esamos padėties analizė Lietuvos vidurinėse mokyklose; Kūno kultūra užsienio šalių švietimo sistemose; Trečios savaitinės kūno kultūros pamokos reikalingumas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose ir veiksniai, sąlygojantys jos įvedimą — Kūno kultūros vaidmuo ugdant asmenybę: Šeimos vaidmuo vaikų fiziniam ugdymui; Mokykla – integralaus ugdymo institucija; Pedagogų vaidmuo ugdant moksleivių sveikatą; Moksleivių gyvensenos ypatumai — Mokyklos bendruomenės narių požiūris į kūno kultūrą: Moksleivių požiūris; Pedagogų požiūris; Kūno kultūros mokytojų požiūris; Tėvų požiūris; Veiksniai, lemiantys moksleivių požiūrį į kūno kultūrą — Kūno kultūros vieta bendrojo lavinimo vidurinėse mokyklose: Bendras mokyklos struktūros ir kūno kultūros dalyko įvertinimas; Socialiniai bei demografiniai veiksniai ir jų sąsaja su moksleivių kūno kultūra; Kūno kultūros mokytojų skaičius ir jų profesinė veikla; Materialinė kūno kultūros ir sporto bazė — Rezultatų apžvalga — Išvados — Literatūra.