Search
Project
Expertise
Contacts
LT
EN
Home
Bendrosios didaktikos pagrindai
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Bendrosios didaktikos pagrindai
Authors:
Šiaučiukėnienė, Liuda
Stankevičienė, Nida
Publication Data:
Kaunas : Technologija, 2002.
Pages:
159 p
Notes:
Bibliografija.
Subject Category:
LT
Ugdymas. Pedagogika / Education. Pedagogy.
Summary / Abstract:
LT
Reikšminiai žodžiai: Didaktika; Didaktinė sistema; Didactics; Didactic system.
ISBN:
9955092297
Subject:
Edukologija / Education
Related Publications:
Dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimių vertinimo įtaka mokymosi motyvacijai
/ Palmira Pečiuliauskienė, Loreta Damauskienė.
Pedagogika.
2013, 109, p. 110-117.
Evaluation of instrument of cross-cultural curriculum research: supporting validity and reliability
/ Simona Jonušaitė.
Citizenship Education : Europe and the World.
London: CiCe Institute for Policy Studies in Education, 2006. P. 599-608.
Inovatyvių studijų metodų adaptavimas: iššūkis šiandieniniam dėstytojui
/ Lina Gaižiūnienė.
Scientific research in education. Vol. 2 / editing: Rūta Girdzijauskienė, Liudmila Rupšienė, Lilia Žukauskienė.
Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2018. P. 32-43.
Kūrybiškumą skatinančių metodų taikymo galimybės moksleivių muzikinėje veikloje
/ Aldona Mikolaitienė, Laima Kulšytė.
Jaunųjų mokslininkų darbai.
2006, Nr. 1 (8), p. 49-57.
Lietuvių kalbos mokytojo veikla: pamokos organizavimo metodai ir tyrimas
/ N. Bankauskienė, G. Bankauskaitė-Sereikienė. Kaunas : Technologija, 2007. 83 p.
Mokinių pasiekimų vertinimo muzikos mokykloje ypatumai
/ Asta Kriščiūnaitė, Diana Strakšienė, Jūratė Deveikytė.
Jaunųjų mokslininkų darbai.
2011, Nr. 4 (33), p. 40-46.
Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo raiška ugdyme: edukacinių paradigmų kontekstas
/ Asta Kriščiūnaitė, Diana Strakšienė.
Kūrybos erdvės.
2012, Nr. 17, p. 8-18.
Mokymo individualizavimo ypatumai technologijų pamokose (mokytojų požiūris)
/ Manefa Miškinienė.
Technologinio ugdymo aktualijos / sudarytojos Manefa Miškinienė, Birutė Žygaitienė.
Vilnius: Edukologija, 2012. P. 42-54.
Mokymo metodų taikymo veiksmingumas ir populiarumas
/ Alvyra Galkienė, Asta Cijūnaitienė.
Pedagogika.
2007, 87, p. 77-85.
Mokymo(si) metodų ir stilių dermė aukštojoje mokykloje
/ Jadvyga Čiburienė, Jūratė Guščinskienė.
Studijos šiuolaikinėje visuomenėje.
2012, Nr. 3(1), p. 38-45.
Mokymosi metodų ir stilių dermė aukštojoje mokykloje: studentų požiūris
/ Jūratė Guščinskienė, Jadvyga Čiburienė.
Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė.
2012, [T.] 6, [d.] 1, p. 105-110.
Mokymo(-si) poreikių ir metodų tyrimas paslaugų sektoriaus įmonių pavyzdžiu
/ Rasa Balvočiūtė, Solveiga Skunčikienė.
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai.
2007, Nr. 42, p. 23-37.
Mokymo(si) proceso universitete įtaka būsimųjų užsienio kalbų mokytojų dorinių nuostatų plėtotei
/ Roma Kriaučiūnienė.
Pedagogika.
2010, 98, p. 18-28.
Mokymosi veiklos samprata skaitmeninėje plotmėje
/ Valentina Dagienė, Inga Žilinskienė.
Pedagogika.
2011, 102, p. 94-102.
Pedagogo veiklos tobulinimas: pagalba VIII klasės mokiniams spręsti chemijos uždavinius
/ Agnė Sinkevičiūtė, Janina Šedienė, Nijolė Bankauskienė, Renaldas Čiužas. Kaunas : Technologija, 2007. 68 p.
Pradinių klasių mokinių įsivertinimas: mokinių, jų tėvų ir mokytojų požiūris
/ Renata Tichonova, Vaiva Schoroškienė.
Pedagogika.
2013, 109, p. 127-133.
Pradinių klasių mokytojų požiūris į matematikos dalyką kaip kūrybingos asmenybės ugdymo instrumentą
/ Sigitas Balčiūnas, Virginija Mejerienė.
Pedagogika.
2005, 80, p. 114-119.
Savarankiškas darbas rengiant diplomuotus specialistus besikeičiančiam verslui
/ Aleksandra Pečiūrienė, Rozalija Radlinskaitė, Daiva Žvinakevičienė.
Studijos besikeičiančioje verslo aplinkoje.
2009, p. 76-81.
Sąveikos sampratos kaita Lietuvos edukologų darbuose
/ Aldona Palujanskienė.
Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas.
2009, Nr. 1 (72), p. 71-77.
Shift in conceptualising student assessment in the process of education paradigm change
/ Vilma Morkūnienė.
Socialiniai mokslai.
2008, Nr. 4 (62), p. 51-58.
Šiuolaikinės didaktikos pagrindai: vadovėlis
/ Liuda Šiaučiukėnienė, Ona Visockienė, Palmira Talijūnienė ; Kauno techologijos universitetas. Kaunas : Technologija, 2006. 240 p.
Švietimo politika ir jos tyrimo metodologija: monografija
/ Eglė Katiliūtė ; Lietuvos Kūno kultūros akademija. Kaunas : LKKA, 2008. 320 p.
Ugdomų verslo imitacinės įmonės vadybinių kompetencijų įvertinimas: verslo imitacinės įmonės vadovų požiūris
/ Jurgita Martinkienė.
Vadyba.
2014, Nr. 2 (25) p. 35-42.
Universiteto edukacinės aplinkos ir studento asmeninės mokymosi aplinkos sąveikos veiksniai naudojant saityną 2.0
/ Gintarė Valinevičienė.
Informacijos mokslai.
2013, t. 63, p. 91-112.
Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi kultūrų sampratų kontekstualizavimasis šiuolaikinėje mokykloje
/ Nida Kudokienė, Audronė Juodaitytė.
Jaunųjų mokslininkų darbai.
2006, Nr. 1 (8), p. 35-42.
Vertinimas edukacinės paradigmos kaitos procese
/ Vilma Morkūnienė.
Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė.
2007, D. 2, p. 54-70.
Vertinimo metodai antrosios pakopos studijose
/ Jurgita Kerevičienė, Danguolė Satkauskaitė.
Santalka: filologija, edukologija.
2011, t. 19, Nr. 1, p. 38-47.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72025
Updated:
2020-07-28 20:31:14
Metrics:
Views: 208
Export:
Choose type:
MLA
APA
RIS
Download
https://www.lituanistika.lt/export
https://www.lituanistika.lt/export-word
User ID:
User Password:
Stay