LTŠiame darbe nagrinėjami kai kurie švietimo kokybę lemiantys veiksniai (remiantis geografijos mokytojų rengimo pavyzdžiu). Apibūdinami Bendrojo lavinimo mokyklos bendrosiose programose ir išsilavinimo standartuose geografijos mokytojų keliami reikalavimai. Išryškinamas geografijos mokytojų rengimas universitete; mėginama atskleisti, kaip būsimųjų mokytojų rengimas susijęs su mokyklinei geografijai keliamais reikalavimais. Pažymėtina būtinybė rengti mokytojų rengimo reglamentą, mokytojų rengimo standartus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Geografinės žinios; Geografiniai gebejimai; Mokytojų rengimo reglamentas; Mokytojų rengimo standartai; Education; Quality of specialist preparation.
ENThe work considers some factors (on the basis of examples of training geography teachers), which determine the quality of education. Requirements set to geography teachers in general programmes and standards of education of the school of general education are characterised. Training of geography teachers at universities is elucidated; attempts are made to reveal in what way training of future teachers is related to the requirements set to school geography. The necessity to prepare the teachers’ training regulation, teachers’ training standards is emphasised.