LTStraipsnyje analizuojama profesinio kryptingumo problema. Atliktas profesinio kryptingumo tyrimas, kuriame dalyvavo Būsimųjų pedagogų fakulteto klausytojai (BPF), I ir IV kurso dieninių ir neakivaizdinių studijų studentai. Skirtingi kursai pasirinkti tam, kad būtų geriau atskleisti būsimųjų psichologijos mokytojų profesinio kryptingumo ypatumai. Analizės duomenys parodė, kad būsimųjų psichologijos mokytojų veikėjo profesinių interesų lygis skirtinguose kursuose yra aukščiausias. Būsimųjų psichologijos mokytojų stipriai išreikštas dalykinis ir silpnai – profesinis-pedagoginis kryptingumas. [Iš leidinio]
ENThe article analyses the problem of professional specialisation. A study of professional specialisation was performed with the participation of the auditors of the Faculty of the Pedagogues, as well as full-time and part-time first- and fourth-year students. Different classes were selected in order to show the particularities of the professional specialisation of the future teachers of psychology. The data of the analysis revealed that the level of the professional interests of future psychology teachers was the highest among the different classes. The future psychology teachers had a well-developed subject specialisation and a weakly-developed professional-pedagogical specialisation.