Mišraus mokymo metodo panaudojimas vaistininkų padėjėjų ir kosmetologų rengimo procese

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mišraus mokymo metodo panaudojimas vaistininkų padėjėjų ir kosmetologų rengimo procese
Alternative Title:
Application of the blended teaching/learning methods in the education process of pharmacy assistants and cosmetologists at Kauno Kolegija/University of Applied Sciences
In the Journal:
Sveikatos mokslai. 2013, t. 23, Nr. 4, p. 135-139
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje apžvelgiama vaistininkų padėjėjų ir kosmetologų rengimo studijų programoje mišraus mokymo metodo panaudojimo patirtis, taikant Moodle virtualią aplinką. Straipsnio tikslas - nustatyti studentų darbo su virtualia mokymosi aplinka, naudojama mišriajam mokymuisi, ypatumus ir apžvelgti chemijos laboratorinių darbų atlikimo ir įvertinimo patirtį, panaudojant Kauno kolegijos Moodle virtualią mokymosi aplinką. Pirmoje dalyje išryškinta pagrindinis mišraus kurso modelio taikymo tikslas, bruožai, daugumai dėstytojų iškylantys nauji uždaviniai – tikslingai, kūrybiškai bei efektyviai panaudoti mišrų mokymo metodą, sudarant sąlygas studentams bendradarbiauti, aktyviai dalyvauti mokymo/ si procese bei siekti dalyko tikslų jiems patogiu būdu. Antroje dalyje analizuojami empirinio tyrimo rezultatai. Tyrimo metu atskleisti studentų darbo su virtualios mokymosi aplinkos, naudojamos mišriajam mokymuisi, ypatumai, išryškinta studentų patirtis ir nuomonė apie savarankiško darbo vertinimą virtualioje mokymosi aplinkoje, prisidės prie ugdymo proceso kaitos, tenkinant išaugusius studentų mokymosi patogumo poreikius, susijusius ir su mokymosi laiku, tempu bei mokymosi vieta. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Chemijos laboratoriniai darbai; Mišrus mokymo metodas; Studijos; Virtuali aplinka; Virtuali mokymosi aplinka; Blended learning method; Chemical laboratory practicals; Study; Virtual environment; Virtual learning environment.

ENThe article provides a survey of experience in the application of blended teaching/learning approach using the Moodle virtual environment in the training programme of pharmacy assistants and cosmetologists. The aim of the research is to identify characteristic features of students‘work in the virtual learning environment used for blended learning and to overview the experience of chemical laboratory practicals and their assessment through the Moodle virtual learning environment at Kauno kolegija. In the first section of the article the main goal of the blended course pattern, its characteristics and new arising challenges for the majority of teachers are highlighted – the targeted, efficient, and creative use of blended teaching and learning, allowing students to collaborate, actively participate in the teaching/learning process and to achieve the objectives of the study subject in a convenient way. In the second section the empirical research outcomes are analysed. The characteristic features of students work in the virtual learning environment used for blended learning, revealed during the research, the highlighted students‘experience and opinion about the assessment of self-study work in the virtual learning environment will contribute to the change of the educational process in meeting the increased need for students‘ease of studying, associated with the time, pace and place of learning. [From the publication]

DOI:
10.5200/sm-hs.2013.105
ISSN:
1392-6373; 2335-867X
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/71751
Updated:
2021-02-25 09:43:26
Metrics:
Views: 14
Export: