Tėvų įsitraukimas į ikimokyklinės ugdymo įstaigos veiklą: tėvų nuomonė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Tėvų įsitraukimas į ikimokyklinės ugdymo įstaigos veiklą: tėvų nuomonė
Alternative Title:
Parents involvement in the pre-school educational institution activities: parents opinion
In the Journal:
Švietimas: politika, vadyba, kokybė [Education Policy, Management and Quality]. 2017, vol. 9, no. 2, p. 76-88
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTTėvų įsitraukimas į ikimokyklinės ugdymo įstaigos veiklą teigiamai veikia vaikų mokymosi pasiekimus, psichinę sveikatą, socialinius santykius su aplinkiniais, padeda pedagogams efektyviau spręsti iškylančias ugdymo problemas. Šio tyrimo tikslas – atskleisti tėvų įsitraukimo galimybes ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje. Tyrime nagrinėti tėvų dalyvavimo ugdymo įstaigos veikloje lygmenys, tėvų įsitraukimo į ikimokyklinės ugdymo įstaigos veiklą priežastys bei tėvų pagalbos pedagogams ugdymo procese būdai. Atskleistos tėvų bendravimo tarpusavyje formos ir tėvų tarpusavio bendradarbiavimo prasme. Tyrimui buvo taikytas standartizuotas interviu (empirinio tyrimo duomenims surinkti) ir turinio (content) analizė (empirinių duomenų analizė). Tyrime dalyvavo ikimokyklines įstaigas lankančių vaikų tėvai. Gauti rezultatai leido padaryti konkrečias išvadas apie tėvų įsitraukimo galimybes ikimokyklinėse ugdymo įstaigose. [Iš leidinio]

ENThe involvement of parents in the activities of pre-school educational institutions positively affects children's learning achievements, mental health, social relations with others, and helps teachers to solve educational problems more effectively. The purpose of this study is to reveal the possibilities of parental involvement in a pre-school educational institution. The study examines the causes of parental involvement in the educational institution, the reasons for the involvement of parents in the pre-school educational institution, and the ways of parents' assistance to educators in the process of education. Parental communication between forms and parental cooperation has been revealed. Standardised interview was applied for the research (for gathering empiric research data) and content analysis (empiric data analysis). Parents of the children attending pre-school education establishments participated in the research. The obtained results allowed making concrete conclusions about the possibilities of parental involvement in pre-school educational institutions. [From the publication]

ISSN:
2029-1922
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/71493
Updated:
2022-02-25 09:58:33
Metrics:
Views: 234    Downloads: 116
Export: