Santykiai kaip žmogaus ugdymo metodologinė paradigma

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Santykiai kaip žmogaus ugdymo metodologinė paradigma
Alternative Title:
Inter - relations as methodological paradigm of human education
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2006, 83, p. 39-44
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami destruktyvūs paauglių tarpusavio santykiai ir elgsena, kurie lemia jų požiūrį į mokyklą, mokymosi kokybę, draugus, iškreipia humaniškų santykių, bendravimo suvokimą. Aiškinimasi destruktyvaus elgesio santykių apraiškas mokykloje, mokytojų požiūris į ugdytinių destruktyvų bendravimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Destrukcija; Destruktyvūs santykiai; Elgsena.

ENThis article analyses the destructive interrelationship and behaviour of teenagers, which predetermines their attitude towards school, quality of learning, friends, and distorts the perception of humane relationship and communication. This research reveals the manifestations of relations of destructive behaviour at school and teachers’ attitude towards the destructive communication of their students.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/7134
Updated:
2018-12-20 23:10:42
Metrics:
Views: 72    Downloads: 18
Export: