Pedagogų per pamoką naudojami paauglių (15–17 m.) mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų per pamoką naudojami paauglių (15–17 m.) mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai
Alternative Title:
Methods for enhancing the learning motivation of teenagers (15–17 years old) used by educators during the lessons
In the Journal:
Holistinis mokymasis [Holistic learning]. 2017, 3, p. 41-52
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatomas paauglių mokymosi motyvacijos stiprinimo tyrimas. Juo buvo siekiama išsiaiškinti, kokie mokymosi motyvacijos stiprinimo būdai naudojami per pamokas vidurinėje paauglystėje. Šiam tikslui pasiekti buvo pasirinktas sutelktųjų grupių diskusijos metodas. Atliekant tyrimą, dalyvavo 15 dviejose Kauno miesto gimnazijose dirbančių pedagogų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymosi motyvacija; Paaugliai; Pedagogai; Stiprinimas; Educators; Enhancement; Learning motivation; Teenagers.

ENThe paper presents a research study on the enhancement of the learning motivation of adolescents which sought to determine the learning motivation-building techniques that are used in middle adolescence during the lessons. The focus group method was chosen in order to achieve this goal. The research involved 15 educators working in two gymnasiums of Kaunas. [From the publication]

DOI:
10.7220/2351-7409.3.4
ISSN:
2424-4104; 2351-7409
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/71332
Updated:
2020-04-10 06:34:50
Metrics:
Views: 67
Export: