Imigrantų savivaldus mokymasis bendruomeninėse organizacijose, jiems integruojantis priimančiojoje visuomenėje : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Imigrantų savivaldus mokymasis bendruomeninėse organizacijose, jiems integruojantis priimančiojoje visuomenėje: disertacija
Alternative Title:
Immigrants' self-directed learning in community-based organizations on their path to integration into the host society
Publication Data:
Šiauliai, 2015.
Pages:
1 pdf (205 p.)
Notes:
Disertacija rengta 2009-2014 metais Šiaulių universitete. Daktaro disertacija (socialiniai mokslai) - 2015. Bibliografija.
Summary / Abstract:

LTAtvykę į naują šalį, imigrantai susiduria su socialinės, politinės, ekonominės, kultūrinės ir edukacinės integracijos problemomis, kurių sprendimo būdas – savivaldus mokymasis, realizuojamas bendruomeninėse organizacijose. Todėl disertacijos tyrimo tikslas – sukurti imigrantų savivaldaus mokymosi bendruomeninėse organizacijose, jiems integruojantis priimančiojoje visuomenėje, grindžiamąją teoriją. Sukurta imigrantų savivaldaus mokymosi bendruomeninėse organizacijose grindžiamoji teorija asmens lygmeniu apima konkrečius parametrus; jos išraiškos – universalumas, perkeliamasis efektas. Imigrantų savivaldaus mokymosi bendruomeninėse organizacijose grindžiamosios teorijos, asmens lygmens parametrai (prielaidos, kontekstas, strategijos, rezultatai) gali būti perkeliami, jų nespecifikuojant konkrečiame nacionaliniame švietimo ir integracijos politikos kontekste. Tuo tarpu imigrantų savivaldaus mokymosi bendruomeninėse organizacijose grindžiamoji teorija organizacijos lygmeniu apima konkrečius parametrus, kuriems būdingas kontekstualumas. Siekiant perkelti imigrantų savivaldaus mokymosi grindžiamąją teoriją organizaciniu lygmeniu į konkretų organizacinį ir nacionalinį kontekstą, atsiranda būtinybė ją specifikuoti konkrečiame organizacijos kontekste. Šios grindžiamosios teorijos inovatyvumą parodo savivaldaus mokymosi strategijos – jos yra ne tik esminiai imigrantų integracijos problemų sprendimo būdai, bet ir holistinio asmens augimo ir tobulėjimo veiksniai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Imigrantai; Savivaldus mokymasis; Integracija; Self-directed learning; Immigrants; Integration.

ENAfter coming to a new country, immigrants face social, political, economic, cultural and educational integration problems. Solution to these problems may be found by fostering the self-directed learning of immigrants in the community-based organizations. Therefore, research aim of the dissertation – to create a grounded theory of immigrants’ self-directed learning in community-based organizations on their path to integration into the host society. Created grounded theory of immigrants’ self-directed learning in the community-based organizations in the context of the personal level includes specific parameters and their expressions – universality and transient effect. Parameters (preconditions, context, strategies, and results) of grounded theory of immigrants’ self-directed learning in the community-based organizations at the personal level can be transferred essentially unaltered into the specific national context of education and integration policy. In the meantime, the grounded theory on immigrants’ self-directed learning in the community-based organizations at the level of the organization covers the specific parameters with a characteristic of contextual nature. In order to transfer the grounded theory on the immigrants’ self-directed learning at the level of organization to the specific organization and national context, the need to specify it in the specific context of the organization arises. Strategies of the self-directed learning reveal the innovation of this grounded theory – they are both essential ways for solving the problems of immigrants’ integration and factors for the holistic growth and development of an individual. [From the publication]

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/70974
Updated:
2022-02-06 19:12:21
Metrics:
Views: 33    Downloads: 3
Export: