Scale-up Kauno kolegijoje: atvejo modeliavimas

Direct Link:
Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Scale-up Kauno kolegijoje: atvejo modeliavimas
Alternative Title:
Scale-up at Kauno Kolegija: the case of modelling
In the Journal:
Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose [Applied research at the colleges of Lithuania]. 2014, t. 1, nr. 10, p. 50-57
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatoma geroji SCALE-UP aktyvaus mokymosi bendradarbiaujant projekto ir TEAL technologijomis grįsto aktyvaus mokymosi projekto patirtis, pagrindiniai reikalavimai studijos tipo klasėms bei sukurto edukacinio modelio bruožai. Aptariama aktyvaus mokymosi aplinkos kūrimo patirtis įrengiant dvi SCALE-UP klases Kauno kolegijoje panaudojant jau turimą e. mokymosi infrastruktūrą ir naudojantis programinėmis priemonėmis, skirtomis instruktavimui, vizualizavimui, simuliavimui, eksperimentavimui ir projektavimui. Išryškinamos SCILAB, Physics 8.02, MATHWORKS, MS Visual Studio programinių paketų, kaip vizualizavimo, modeliavimo ir simuliavimo veikloms SCALE-UP klasėje, įrankių galimybės. Straipsnyje pateikiamas Programų inžinerijos dalyko paskaitos ir praktinių užsiėmimų modeliavimo atvejis. Kiekvienos temos studijų eigoje išskiriami du etapai: problemos sprendimu grįstas mokymasis ir praktinė veikla padedant dėstytojui. SCALE-UP studijų plano paskaitos ir praktiniai darbai apjungiami ir vykdomi kaip visuma pagal dėstytojo parengtą planą ir aktyvaus mokymosi scenarijų auditorijoje, aprūpintoje virtualiomis darbo vietomis, debesų kompiuterijos paslaugomis, atviraisiais ištekliais internete, prenumeruojamomis e. bibliotekomis ir duomenų bazėmis. Aptariami studijų dalyko Programų inžinerija mokymosi bendradarbiaujant rezultatų vertinimo tyrimas ir jo rezultatai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Active learning; Aktyvus mokymasis; Collaborative learning; Mokymasis bendradarbiaujant; SCALE-UP mokymosi aplinka; Technologijomis grįstas mokymasis; Technology-based learning, SCALEUP learning environment; Active Learning; Aktyvus mokymasis; Collaborative Learning; Mokymasis bendradarbiaujant; SCALE-UP Learning Environment; Technologijomis grįstas mokymasis, SCALEUP mokymosi aplinka; Technology based learning; Technology-Based Learning.

ENThe article briefly reviews good practice of SCALE-UP (The Student- Centered Activities for Large Enrollment Undergraduate Programs) project and TEAL (The Technology Enabled Active Learning) project, the main requirements for SCALE-UP type classroom and educational model. Transfer of this good practice about equipping two SCALE-UP classes at Kaunas University of Applied Sciences is discussed. Already existing e-learning possibilities and programming tools for coaching, visualization, simulation, experimentation, design are taking in account. Opportunities of SCILAB, Physics 8.02, Mathworks, MS Visual Studio packages for numerical computational, visualization, modelling and simulation activities in SCALE-UP class are presented. This article presents the modelling case for Software Engineering Course lectures and practical. The two phases are underlined for each topic: 1) the problem based learning ; 2) practical activities by tutoring. The lectures and practical work are combined and executed as a whole in the frame of SCALE - UP study plan and an active learning scenario. The classroom is equipped with a virtual workplace, cloud computing services, open resources on the Internet, e- libraries and subscribed databases. The study results considering the assessment of cooperative learning outcomes are discussed. [From the publication]

ISSN:
1822-1068; 2335-8904
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/70226
Updated:
2020-07-09 21:11:25
Metrics:
Views: 14
Export: