Use of methodology for content and language integrated learning at Petras Vileišis progymnasium

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Use of methodology for content and language integrated learning at Petras Vileišis progymnasium
Alternative Title:
Integruoto dalyko ir užsienio kalbos mokymo metodikos taikymas Vilniaus Petro Vileišio progimnazijoje
In the Journal:
Santalka: filologija, edukologija. 2014, t. 22, Nr. 2, p. 148-154
Summary / Abstract:

LTŠio straipsnio tikslas – apžvelgti IDUKM naudojimo ypatumus ir šios metodikos taikymą Vilniaus Petro Vileišio progimnazijoje. Ši mokykla buvo pasirinkta tyrimui dėl ilgalaikių dvikalbio mokymo tradicijų. Darbo tikslui pasiekti buvo iškelti šie uždaviniai: 1) apžvelgti mokslinę literatūrą, susijusią su IDUKM tematika; 2) gauti duomenis apie IDUKM metodikos taikymą Petro Vileišio progimnazijoje; 3) kiekybiškai išanalizuoti ir pateikti duomenis apie problemas, susijusias su IDUKM metodikos taikymu Petro Vileišio progimnazijoje. Atliekant tyrimą, naudotas anketavimas ir kiekybinis tyrimo metodas. Tyrimo metu buvo išanalizuoti mokytojų atsakymai į 19 anketoje pateiktų klausimų. Gauti rezultatai parodė, jog mokytojai yra informuoti apie IDUKM metodiką ir dažnai ją taiko. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dvikalbis mokymas; IDUKM; IDUKM: integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokyma; Integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymas; Integruotas mokymasis; Kalbos mokymas; Kalbos mokymasis; CLIL; CLIL: content and language integrated learning; Integrated language learning; Language learning; Language learning, language teaching; Language teaching.

ENGlobalisation processes worldwide, including Europe, have particularly led to the situation where learning one second language as a foreign language may not be enough to succeed in professional or academic activities in the future. Therefore, the focus of educators has shifted from the traditional model “learn a language now – practice later” to more interactive and engaging ways of teaching. One of “teaching by doing” methods that facilitate teaching of a language and a subject at the same time, is called Content and Language Integrated Learning (CLIL) – an educational approach that puts emphasis on teaching a subject through the medium of a second language thus improving both language and subject learning. [From the publication]

DOI:
10.3846/cpe.2014.257
ISSN:
2335-7711
Related Publications:
To be or not to be: an overview of CLIL implementation in Lithuania / Daiva Verikaitė-Gaigalienė, Loreta Andziulienė. Darnioji daugiakalbystė. 2019, No. 14, p. 123-135.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69765
Updated:
2020-04-10 06:34:26
Metrics:
Views: 22    Downloads: 1
Export: