LTŠio straipsnio tikslas – apžvelgti IDUKM naudojimo ypatumus ir šios metodikos taikymą Vilniaus Petro Vileišio progimnazijoje. Ši mokykla buvo pasirinkta tyrimui dėl ilgalaikių dvikalbio mokymo tradicijų. Darbo tikslui pasiekti buvo iškelti šie uždaviniai: 1) apžvelgti mokslinę literatūrą, susijusią su IDUKM tematika; 2) gauti duomenis apie IDUKM metodikos taikymą Petro Vileišio progimnazijoje; 3) kiekybiškai išanalizuoti ir pateikti duomenis apie problemas, susijusias su IDUKM metodikos taikymu Petro Vileišio progimnazijoje. Atliekant tyrimą, naudotas anketavimas ir kiekybinis tyrimo metodas. Tyrimo metu buvo išanalizuoti mokytojų atsakymai į 19 anketoje pateiktų klausimų. Gauti rezultatai parodė, jog mokytojai yra informuoti apie IDUKM metodiką ir dažnai ją taiko. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dvikalbis mokymas; IDUKM; IDUKM: integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokyma; Integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymas; Integruotas mokymasis; Kalbos mokymas; Kalbos mokymasis; CLIL; CLIL: content and language integrated learning; Integrated language learning; Language learning; Language learning, language teaching; Language teaching.
ENGlobalisation processes worldwide, including Europe, have particularly led to the situation where learning one second language as a foreign language may not be enough to succeed in professional or academic activities in the future. Therefore, the focus of educators has shifted from the traditional model “learn a language now – practice later” to more interactive and engaging ways of teaching. One of “teaching by doing” methods that facilitate teaching of a language and a subject at the same time, is called Content and Language Integrated Learning (CLIL) – an educational approach that puts emphasis on teaching a subject through the medium of a second language thus improving both language and subject learning. [From the publication]