Measuring Gen-Y customer experience in the banking sector

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Measuring Gen-Y customer experience in the banking sector
Alternative Title:
Bankų sektoriaus Y kartos vartotojų patirties vertinimas
In the Journal:
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai [Management of Organizations: Systematic Research]. 2017, Nr. 78, p. 77-93
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTReikšminiai žodžiai: Patirties marketingas; Vartotojų patirtis; Sąlyčio taškai; Bankai; Experience marketing; Customer experience; Touch points; Banks.

DOI:
10.1515/mosr-2017-0017
ISSN:
1392-1142; 2335-8750
Related Publications:
Banko finansų valdymas : krizės pamokos ir reguliavimo priemonių poveikis / Stasys Kropas, Linas Čiapas, Giedrius Šidlauskas, Danas Vengraitis. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2013. 350 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69682
Updated:
2019-08-01 15:09:25
Metrics:
Views: 22    Downloads: 3
Export: