LTStraipsnyje teoriškai grindžiama žmogiškųjų išteklių vystymo specifika atskleidžiant nuolatinio mokymosi aktualumą. Atliekant tyrimą siekta išsiaiškinti, kokią dalį vystant profesinį potencialą užima dėstytojų dalykinės kvalifikacijos kėlimas, kiek laiko yra skiriama bendram kvalifikacijos kėlimui, o kiek pedagoginei kvalifikacijai kelti. Tyrimas, analizuojant dėstytojų mokslinės metodinės veiklos aktyvumą per 2005-2009 metus, atliktas keturiais pjūviais: kvalifikacijos kėlimas kursuose, mokymuose, seminaruose, konferencijose: leidinių, mokslinių publikacijų, mokslo-taikomųjų darbų parengimas; pranešimų parengimas ir vadovavimas studentų moksliniams darbams: studentų rengimas konkursams ir varžyboms. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymasis; Žinių organizacija; Žinių valdymas; Žmogiškieji ištekliai; Control of knowledg; Human Resources, organization of Knowledge, control of Knowledge, learning; Human resources; Learning; Organization of knowledge.
ENThe article is based on the theoretical analysis of the specifics of human resources development and reveals the actuality of constant learning. The performed investigation seeks to find out the exact role of in-service training in teachers’ professional development and how much time is given to the common qualification and pedagogical development. The research analyzing the scientific and methodical activities of the teachers during the 2005-2009 year is based on four main factors: in-service training (courses, seminars, conferences): preparation of scientific publications, articles; preparation of reports and supervision of students’ scientific projects; preparation of students for competitions and contests. [From the publication]