Universiteto bibliotekos, kaip studijuoti įgalinančios aplinkos, kokybės vertinimas : studentų nuomonės tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Universiteto bibliotekos, kaip studijuoti įgalinančios aplinkos, kokybės vertinimas: studentų nuomonės tyrimas
Alternative Title:
Quality assessment of the library as the educational environment enabling studies: analysis of students’ attitude
In the Journal:
Profesinės studijos: teorija ir praktika [Professional studies: theory and practice]. 2007, Nr. 3, p. 40-47
Summary / Abstract:

LTStraipsnio tikslas - pristatyti studentų nuomonės apie biblioteką, kaip įgalinančią studijuoti aplinką, tyrimo rezultatus ir jų panaudojimą gerinant bibliotekos teikiamų paslaugų kokybę. Straipsnyje atskleidžiamos skirtingos studijų kokybės apibrėžtys edukacinės paradigmos kontekste, aptariamos akademinės bibliotekos, kaip įgalinančios studijuoti aplinkos, funkcijos ir jų įtaka studijų kokybei. Analizuojant atlikto tyrimo rezultatus įvertinama Šiaulių universiteto bibliotekos, kaip įgalinančios studijuoti aplinkos, teikiamų paslaugų kokybė studentų nuomonės aspektu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštojo mokslo kokybė; Aukštosios mokyklos biblioteka; Biblioteka; Edukacinė aplinka; Studijuoti įgalinanti edukacinė aplinka; Universiteto biblioteka; Įgalinanti edukacinė aplinka; Educational environment; Educational environment enabling the studies; Empowering learning environment; Higher education quality; Quality of higher education; Responding constructive assessment; The library; The library of institution of higher education; University library.

ENInstitutions of higher education, acting during the changes of educational Paradigm and striving to guarantee the quality of studies, engage to create beneficial environment for studies and provide educational and informational services, stimulating self-learning of students. The role of academic library is quite important in the processes mentioned above, ihe aim of this article is to present the different perceptions of studies as well as challenges to the functions of academ determined by changeable environment. Moreover, to introduce the the research accomplished at Šiauliai University concerning the attitude towards the services of the library, as the beneficial environment influencing the quality of studies, and their practical application. The aim is achieved by applying the methods of analysis of the scientific literature as well as the method of the survey, using the traditional questionnaire. [From the publication]

ISSN:
1822-3648
Related Publications:
Kolegijos bibliotekos mokymosi aplinkos raiška studentų savarankiškų studijų procese / Violeta Stasėnaitė. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2010, Nr. 7, p. 111-120.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69476
Updated:
2020-07-09 21:11:18
Metrics:
Views: 20    Downloads: 1
Export: