LTStraipsnyje inovatyvaus ugdymo(si) projektavimas aukštojoje mokykloje nagrinėjamas kaip socialinis-didaktinis uždavinys, kurį suponavo nauja šiuolaikinė žinių visuomenė. Atskleidžiamas inovatyvaus ugdymo(si) socialinis-didaktinis būtinumas, jo esmė, komponentai, prielaidos. Projektavimas grindžiamas nauja ugdymo(si), kaip proceso, samprata, orientuota į kur kas platesnį socialinį-didaktinį kontekstą nei dalykų mokymas(is). Analizuojamos inovatyvaus ugdymo(si) projektavimui būtinų pedagoginių technologijų pasirinkimo sąlygos. Formuluojamos išvados ir pateikiamos rekomendacijos inovatyvaus ugdymo(si) projektavimui aukštojoje mokykloje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštoji mokykla; Inovatyvus ugdymas(is); Socialinis-didaktinis projektavimas; Žinių visuomenė; High school; Innovative Education (Self-education); Innovative education; Knowledge society; Social-didactic projection.
ENProjection of innovative education (self-education) at high school is approached in this article as a social-didactic task, presupposed by the new modern knowledge society. A social-didactical necessity of innovative education (self-education), its essence, components and prerequisites are revealed. Projection is based upon a new conception of education (self- education) as a process, oriented towards much wider social-didactic context than teaching (learning) of subjects. The conditions for choosing the necessary pedagogic technologies for the projection of innovative education (self-education) are analysed. The conclusions and recommendations for projection of innovative education (self-education) at high school are formulated. [From the publication]