LTŠiame straipsnyje aprašomas patyriminio ugdymo metodo taikymas socialiniame darbe su pažeidžiamais jaunais žmonėmis. Pirmojoje straipsnio dalyje analizuojamas mokymosi iš patirties bei patyriminio metodo dirbant su socialiai pažeidžiamais jaunais žmonėmis naudojimas – esminiai principai ir gairės. Antrojoje dalyje pristatomas empirinis tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip patyriminio ugdymo veiklos veikia pažeidžiamų jaunuolių gyvenimą ir savarankišką veikimą. Straipsnio pabaigoje pateikiamos apibendrintos rekomendacijos socialinio darbo praktikams, planuojantiems dirbti patyriminio ugdymo metodu su pažeidžiamais jaunais žmonėmis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bendrieji gebėjimai; Patyriminis ugdymas; Patyriminis ugdymasbendrieji gebėjimai; Socialiai pažeidžiami jaunuoliai; Socialinė politika; Core competencies; Experiential learning; Social policy; Vulnerable young people; Vulnerable young people: core competencies.
ENThe article discusses application of experiential learning method in social work with vulnerable young people. First part is aimed at analysis of experiential learning method – its main principles and guidelines in working with vulnerable young people. Second part is aimed at presenting empirical study which was designed to explore how experiential learning method influences lives and self-sufficiency of vulnerable young people. Last part of the article provides some recommendations for social work practitioners planning to apply experiential learning method in work with vulnerable young people. [From the publication]