LTĮvadiniame knygos straipsnyje atskleidžiama, kad knyga parengta bendradarbiaujant su prancūzų semiotikais, ypač su A. J. Greimo mokiniu bei kolega Ericu Landowskiu. Knygoje keliami klausimai, kurie sieją kūną, reklamą ir politiką. Reklaminis ir politinis diskursas daro didelę įtaką masėms. Tiek vienas, tiek kitas yra manipuliacinio pobūdžio, jų tikslas – paskatinti veikti. Masiškai reprezentuodama geidžiančius ar geidžiamus personažus, šiuolaikinė reklama skatina vartotoją patirti nepasotinamą apetitą, išgyventi nuolatinio geismo, troškimo, sužadintų juslių būseną. Sudirginto, ko nors vis geidžiančio, norinčio kūno motyvas leido susieti šiuolaikinę politinę komunikaciją ir komercinę reklamą. Vis dėlto šioje knygoje neapsiribojama geidžiančio kūno raiškos aprašymais. Čia mėginta pasižiūrėti, kaip kūno reprezentacijos išnaudojamos skirtingiems politinės ar komercinės reklamos tikslams. Bendradarbiaujant su prancūzais, rūpėjo palyginti dviejų šalių šiuolaikinį socialinį diskursą, o kūno tematika atrodė galinti suteikti daugiausia medžiagos lyginamajam darbui. Straipsnyje išsamiau aptariami knygoje publikuojami straipsniai, mėginama ne vien juos referuoti, bet ir įrašyti į bendresnį semiotinį bei filosofinį kontekstą, išryškinti jų problemiškas vietas. Apibendrinime teigiama, kad semiotika analizuoja kūno reikšmę, kuri priklauso kokiai nors sistemai. Pasitelkdama reklamos diskursą, ji leidžia tyrinėti, kaip kūnas įrašomas į politinių ar kitokių santykių tinklą.Reikšminiai žodžiai: E. Landowski; Ericas Landowskis; Greimas, Algirdas; J. Greimas; Kūnas; Manipuliacija; Paksas, Rolandas; Politika; Politinis diskursas; Reklama; Semiotika; Įvaizdis; Advertising; Body; E. Landowski; Eric Landowski; Greimas, Algirdas; Image; J. Greimas; Manipulation; Paksas, Rolandas; Political discourse; Politics; Publicity; Semiotics.