LTŠio tyrimo problema siejama su klausimu, kaip profesinio ugdymo turinio kokybę ir jos komponentus lemia Didžiojo penketo pedagogo asmenybės bruožai. Tyrimo tikslas – nustatyti profesinio ugdymo turinio kokybės komponentų ir Didžiojo penketo pedagogo asmenybės bruožų sąsajas. Tyrime dalyvavo 346 Lietuvos profesinio rengimo sistemos pedagogai. Identifikuoti kokybiškos pedagoginės sąveikos komponentai, kurie užtikrina jos interaktyvumą, naujausių inovatoriškų mokslo žinių pateikimą, mokinių prasmingo ir įsitraukiančio mokymosi aplinkybes, efektyvią komunikaciją su mokiniais naudojant tiek tiesioginės, tiek virtualios komunikacijos priemones. Didžiausią dėmesį kokybiško mokymo strategijoms skiria sutarimu, sąmoningumu ir atvirumu patyrimui pasižymintys pedagogai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Asmenybės; Asmenybės bruožai; Bruožai; Didysis penketas; Mokymo kokybė; Profesijos pedagogas; Veiklos turinys; Big Five; Curriculum Activity; Educator; Educator's personality; Educators Personality; Teaching Quality; Vocational; Vocational educator.
ENThe aim of the research is to define interrelations between career choice of vocational educators, components of teaching / learning strategies and the Big Five personality traits of an educator. The sample of the research is 346 educators of the Lithuanian vocational training system. The findings indicate that there are established dependency correlations between personality traits of an educator and quality features of educational curriculum components. The correlation showed that the greatest attention to quality teaching strategies is expressed by the educators, who are highly agreeable, conscientious and open to experience. [From the publication]