Muzikinio ugdymo aktualijos Lietuvos muzikos ir teatro akademijos muzikos mokykloje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Muzikinio ugdymo aktualijos Lietuvos muzikos ir teatro akademijos muzikos mokykloje
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTMuzikinio ugdymo aktualijos skatina susimąstyti – koks turėtų būti neformalusis muzikos mokymas edukacinių pokyčių kontekste? Siekiant atsakyti į šį klausimą išsamiau buvo atliktas tyrimas Lietuvos muzikos ir teatro akademijos (LMTA) muzikos mokykloje, apklausiant tris muzikiniame ugdyme dalyvaujančias grandis – mokinius, jų tėvus ir mokytojus bei studentus, atliekančius pedagoginę praktiką. Tyrimo objektas – šiuolaikinis muzikinis ugdymas. Tyrimo tikslas – ištirti mokinių, tėvų, studentų požiūrį į muzikinio ugdymo procesą kaip visumą. Atliktoje mokinių apklausoje siekta sužinoti: kodėl jie mokosi muzikos; ar noriai lanko muzikos mokyklą; kiek laiko per savaitę skiria muzikos mokymuisi; ar patinka, kai moko studentai; kuri pamoka labiausiai patinka ar nepatinka; kuri pamoka sunkiausiai ar lengviausiai sekasi; ar bijo egzaminų – atsiskaitymų. Taip pat buvo įdomu sužinoti mokinių nuomonę apie muzikos dalykų pasiekimų vertinimus, ar baigus muzikos mokyklą norėtų ir toliau mokytis muzikos. Tyrimo rezultatai atskleidė tam tikras muzikos mokyklos ir joje vykdomo muzikinio ugdymo stiprybes ir silpnybes. LMTA muzikos mokykla – atvira naujovėms. Muzikiniame ugdyme dalyvaujančių mokinių, jų tėvų ir studentų santykiai grindžiami pasitikėjimu ir bendradarbiavimu. Pastebėta, kad dažna studentų kaita trukdo ugdymo nuoseklumui. Neigiamą įtaką daro stoka mokiniui; muzikos dalykų mokymo programos per daug sudėtingos.Reikšminiai žodžiai: Muzikinis ugdymas; Muzikos mokykla; Muzikos mokytojas; Šiuolaikinis muzikinis ugdymas; Contemporary musical education; Music education; Music teacher; School of Music.

ISSN:
2351-650X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/66408
Updated:
2023-05-10 10:45:36
Metrics:
Views: 50    Downloads: 14
Export: