Integration of the problem-based learning system into the professional language module at the Lithuanian University of Health Sciences

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Integration of the problem-based learning system into the professional language module at the Lithuanian University of Health Sciences
Alternative Title:
Probleminio mokymosi sistemos integravimas profesinės kalbos modulyje LSMU
In the Journal:
Darnioji daugiakalbystė [Sustainable Multilingualism]. 2016, No. 8, p. 214-229
Summary / Abstract:

LTDidėjanti mokslo reikšmė ir glaudesnis bendradarbiavimas su užsienio šalių partneriais sąlygoja gero specialisto rengimą. Rengiant sveikatos mokslų specialistus Lietuvos sveikatos mokslų universitete, prioritetinėmis sritimis laikytini rengimo curriculum atnaujinimas ir tobulinimas. Ypatingas dėmesys skiriamas profesinės kalbos žinių įgijimui ir tobulinimui. Universitetui svarbu rengti specialistus, gebančius bendradarbiauti mokslinėje ir dalykinėje veikloje, laisvai komunikuojančius keliomis užsienio kalbomis. Tačiau pastaruoju metu universitetinėse programose mažėja profesinei kalbai skiriamų kreditų ir valandų skaičius, todėl dėstytojui tenka ieškoti naujų metodų ir priemonių, kaip per trumpesnį laiką parengti tinkamos kvalifikacijos specialistus, gebančius bendrauti profesine užsienio kalba. Tyrimo tikslas – atskleisti probleminio mokymosi sistemos elementų integravimo raiškos ypatumus LSMU studijuojant profesinę kalbą. Apibendrinant rezultatus galima teigti, kad probleminio mokymosi sistemos elementų integravimas turi įtakos studentų gilaus požiūrio į studijas formavimuisi. Problemų sprendimų, minčių žemėlapių, grupinio darbo, diskusijos, smegenų šturmo naudojimas per užsiėmimus padarė studentams ryškų poveikį, tai metodai, kuriais galima lengviau įgalinti studentą sėkmingoms profesinės kalbos studijoms. [Iš leidinio]

ENAs the significance of science increases and the cooperation with foreign partners becomes more intensive, education and training of highly qualified specialists gains its importance. At the Lithuanian University of Health Sciences, update and improvement of the curriculum are priority fields in the education and training of health specialists. The field of professional languages is the field that attracts special attention. The University should educate specialists who would be able to cooperate in research and professional activity via free communication in several foreign languages. This study aimed at revealing the peculiarities of the expression of the elements of the problem-based learning system in professional language studies at the Lithuanian University of Health Sciences (LSMU). The generalized results of the study showed that the formation of students’ deep approach to studies and their independent work skills may be affected by integrating the elements of the problem-based learning system into the studying process. Empowering the students for successful studies was significantly facilitated by the application of such techniques as mind maps, group work, problem solving, brainstorming, and discussion. [From the publication]

DOI:
10.7220/2335-2027.8.10
ISSN:
2335-2019; ; 2335-2027
Related Publications:
Integration of creativity-developing activities in foreign language learning: students’ attitude / Liudmila Dulksnienė, Nemira Mačianskienė. Darnioji daugiakalbystė. 2020, No. 16, p. 65-90.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/66391
Updated:
2025-02-21 14:35:38
Metrics:
Views: 15
Export: