Dėstytojų įsitraukimas į muzikos pedagogikos studijų programos kokybės tobulinimą

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Dėstytojų įsitraukimas į muzikos pedagogikos studijų programos kokybės tobulinimą
Alternative Title:
Teacher involvement in the quality improvement of the study programme Music Pedagogy
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2016, Nr. 26, p. 5-14
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje siekiama atsakyti į klausimus, kaip dėstytojai įsitraukia į Muzikos pedagogikos studijų programos kokybės tobulinimą, ar ir kaip jų įsitraukimas į studijų programos tobulinimą yra suvoktas procesas, kokie veiksniai lemia studijų kokybę. Atliktas tyrimas leido pastebėti, kad dėstytojai studijų kokybę sieja su studentų pasirengimu studijuoti, jų motyvacija ir įsitraukimu. Studijų kokybė yra suvokiama kaip kasdienės dėstytojų veiklos dalis, tačiau dėstytojams gana sunku suvokti studijų programos sandarą, o tai lemia bendro požiūrio į studijų kokybę nebuvimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dėstytojų įsitraukimas; Studijų kokybės suvokimas; Studijų programos kokybė; Perception of study quality; Quality of the study programme; Teacher invelvement; Teacher involvement.

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/66050
Updated:
2020-01-22 13:55:59
Metrics:
Views: 30    Downloads: 2
Export: