LTSusidūrimas su nuolatiniais pokyčiais valdymo srityje XXI a. tapo neišvengiamas. Visuomeninės santvarkos kaita, vertybių skalės svyravimai, ekonomikos globalizacija verčia naujai pažvelgti į valdymo procesus ir kitaip juos vertinti. Vadovėlyje siekiama išdėstyti geriausius valdymo ir administravimo metodus – kainodaros, rinkodaros, sisteminius, strategijų, komandos formavimo ir jos narių vaidmens, finansų vadybos, idėjų generavimo, laiko bei pokyčių valdymo ir kitus. Pristatomi valdymo metodai, skatinantys telkti dėmesį į valdymo procesus ir geresnį klientų pageidavimų tenkinimą, veiksmingi būdai ieškoti ir tyrinėti geriausiai dirbančias organizacijas, apžvelgiami kūrybinio mąstymo metodai. Skaitytojams taip pat siūlomi efektyviausi metodai geriausių idėjų bei problemų ištakų paieškai, rinkodaros strategijų vertinimo būdai, priemonės naujai pažvelgti į klientų poreikius bei spręsti komandinio darbo problemas. Siūloma susipažinti su efektyviomis japonų valdymo technikomis, vadovų darbo organizavimo našumo prielaidomis, įmonių biudžetų valdymo metodais, piniginių srautų judėjimo prognozavimu bei būdais užtikrinti veiklos efektyvumą vykstant organizacijos plėtrai. Po teorinių klausimų išdėstymo vadovėlyje pateikiamos konsultantų ir specialistų rekomendacijos ir diskusijos, kartojimo klausimai. Knyga skiriama organizacijų vadovams, vadybininkams, verslininkams, studentams ir visiems, kas domisi vadybos ir administravimo klausimais.Reikšminiai žodžiai: Administravimas; Efektyvumas; Finansai; Kainodara; Mokymas; Pokyčiai; Rinka; Rinkodara; Sistema; Strategija; Vadyba; Valdymas; Management; Management, administration, strategy, marketing, pricing, finance, training, performance, change; Market; Strategy; System.
ENConstant changes in the area of management became inevitable in the 21st century. The change of the social system, fluctuations in the scale of values, globalisation of economy makes look at the management processes and assess them from a different perspective. The coursebook aims at providing the best management and administration models: pricing, marketing, systemic, strategic, team building and team member role, finance management, idea generation, time and change management and others. Management methods, which promote the focus on management processes and better satisfaction clients’ wishes, effective ways to look for and study most effective organisations are presented, methods of creative thinking are surveyed. Readers are also suggested the most effective methods for the search of the best ideas and problem causes, ways of assessment of marketing strategies, means to look at client’s needs from a different perspective and solve the problems of team work. It is suggested familiarising with effective Japanese management techniques, preconditions for effective leaders’ work, methods of enterprise budget management, forecasting of cash flows and ways to ensure effective operation in case of organisation development. Theoretical issues in the coursebook are followed by the recommendation of consultants and professionals, as well as discussions, revision questions. The book is aimed at the leaders of organisations, managers, businessmen, students and anyone, who is interested in the issues of management and administration.