LTŠio straipsnio centre - Emocinio imitavimo metodo (EIM) taikymas prenatalinio muzikinio ugdomojo sveikatinimo (PMUS) metu ir jo įtaka pozityvios tėvystės formavimuisi. Apibrėžiant EIM ir analizuojant jo panaudojimo būdus bei galimybes pozityvios tėvystės formavimui prenataliniu periodu, yra atskleidžiamas metodo taikymo tikslingumas, nauda ir poveikis nėštumo prasmei, būsimai tėvystei įsisąmoninti, šeimyniniams santykiams harmonizuoti, pačios nėščiosios sveikatai ir savijautai. Straipsnyje pristatomi Nėščiųjų ir kūdikių muzikinio ugdomojo sveikatinimo mokyklėje „Sveikutis“ 2006-2014 metais vykdyto tyrimo duomenys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ankstyvasis muzikinis ugdymas; Emocinio imitavimo metodas; Emocinio imitavimo metodas (EIM); Nėštumas; Pozityvi tėvystė; Prenatalinis muzikinis ugdomasis sveikatinimas; Prenatalinis muzikinis ugdomasis sveikatinimas (PMUS); Early musical education; Method o f Emotional Imitation (MEI); Method of Emotional Imitation; Positive parenting; Positive parenting (PP); Pregnancy; Prenatal musical educational health promotion; Prenatal musical educational health promotion (PreMEHeP).
ENIn this article we present the usage of the Method of Emotional Imitation (MEI) during the prenatal musical educational health promotion (PreMEHeP) and its influence on the formation of the positive parenting (PP). The description and the analysis of potential new applications of the MEI in forming the PP during the prenatal period reveal the purposefulness, the benefit and the impact of this method in interiorising the meaning of pregnancy, the upcoming parenthood, as well as in harmonising family relationships and maintaining the well-being of the woman. This paper is based on the data acquired during the period from 2006 to 2014, in a musical educational health promotion school for pregnant women and children “Sveikutis” (Vilnius, Lithuania). [From the publication]