LTVadovėlyje pateikiami verslo komunikacijos ir derybų teoriniai pagrindai, apibūdinami komunikacijos efektyvumo veiksniai, veiksmingo komunikavimo principai. Daug dėmesio skiriama komunikacijos strateginei orientacijai, aptariama emocijų vieta verslo komunikacijoje ir derybose, pristatomos emocijų valdymo galimybės ir taktikos. Pristatomi kūno kalbos skaitymo ir valdymo pagrindai, klausymo svarba verslo komunikacijoje ir derybose, nagrinėjama pasiruošimo verslo komunikacijai ir deryboms svarba ir turinys, informacijos mainų derantis tikslai ir pagrindai, įrodymo, argumentavimo, įtikinimo taktikos ir technikos, oponento pastabų neutralizavimo būdai, galimos manipuliacijos ir sprendimų priėmimo bei derybų, dalykinių pokalbių užbaigimo metodai. Šiuo vadovėliu galės naudotis aukštųjų mokyklų vadybos, ekonomikos, komunikacijos ir kitų specialybių studentai, siekiantys įgyti verslo komunikacijos, verslo derybų ir dalykinių pokalbių vedimo sričių žinių.Reikšminiai žodžiai: Verslo komunikacija; Derybos; Derybininko kalba; Emocijos; Kūno kalba; Įtikinimas; Dalykinis pokalbis; Argumentavimas, įtikinimas; Įtaiga; Manipuliacijos; Sprendimų priėmimas; Business communication; The negotiations; Negotiator; Emotions; Body language; Convincing; Business conversation; Convincing reasoning,; Hypnosis; Manipulation; Adoption of decisions.