LTMonografijoje atskleidžiama ir apibūdinama technologijomis grindžiamo mokymosi organizacijoje samprata, turinio charakteristikos, procesai filosofiniu, metodologiniu ir empiriniu aspektais, pristatoma tarptautinė patirtis. Technologijomis grindžiamo mokymosi integravimas organizacijoje remiasi prielaida, kad informacinių komunikacinių technologijų dermė su mokymo (-si) procesais stiprina ir efektyvina juos. Pristatomi trijų tipų – švietimo, verslo ir bendruomenių – organizacijose atlikti tyrimai, aiškinantis tokio mokymosi integravimo stiprybes, ribotumus, mokymo (-si) poreikius organizacijose, darbuotojų galimą indėlį į technologijomis grindžiamo mokymosi integravimo sėkmę, tokio mokymosi nulemtos virtualios mokymo (-si) aplinkos ir organizacijoje dirbančių žmonių suvokiamą integravimo būtinumą, naudą ir prasmę individualiu ir organizaciniu požiūriais.Reikšminiai žodžiai: Technologijomis grįstas mokymas (-si); Organizacija; Filosofija; Metodologija, empirinis tyrimas; Samprata; Socialiniai tinklai; Epistemologija; Konstruktyvizmas; Konektyvizmas; Tarptautinė geroji patirtis; Technology-based teaching (s); Organization; Philosophy; Methodology, empirical research; The concept; Social networks; Epistemology; Constructivism; Contemplatives; International good practice; Technologijomis grįstas mokymas (-si); Organizacija; Filosofija; Metodologija, empirinis tyrimas; Samprata; Socialiniai tinklai; Epistemologija; Konstruktyvizmas; Konektyvizmas; Tarptautinė geroji patirtis; Technology-based teaching (s); Organization; Philosophy; Methodology, empirical research; The concept; Social networks; Epistemology; Constructivism; Contemplatives; International good practice.
ENTechnology enhanced learning concept, curriculum characteristics and processes are revealed and described in the monograph from philosophical, methodological, and empirical point of view and in the context of international experience. Integration of technology enhanced learning in an organization is based on the conception that information communication technologies should be in harmony with learning and teaching process to enhance these processes. Research implemented in three types of organizations – education, business and community – is presented in the book. Research results are focused on the strengths, limitations, learning and teaching needs in organizations, as well as input of staff of these organizations towards successful integration of technology enhanced learning. Virtual learning environment preferences, the need for technology enhanced learning perceived by the staff and the use and benefit of integration process for individuals and for the organization are discussed.