LTŠis straipsnis - tai dirbtuvių, surengtų projekto Pilietiškumas 2.0 metu, rezultatas. Autorės analizuoja žiniasklaidos daromą poveikį projekto dalyvių emocijoms. Pastebėjo, kad žiniasklaidoje dominuoja negatyvi informacija, susijusi su kariniais konfliktais bei ekonominėmis krizėmis, kas sukelia baimės, neužtikrintumo ar susijaudinimo jausmus, sukelia empatiją, sąlygoja įsitraukimą ar paveikia nuotaiką. Projekto dalyviai ne tik išreiškė nuomonę apie įvykius, apie kuriuos sužinome iš televizijos, radijo, spaudos ir interneto, bet ir atkreipė dėmesį į informacijos pateikimo būdą. Buvo aptartos neigiamos valstybės kontroliuojamos žiniasklaidos pusės - tokio pobūdžio informacijos skleidėjai gali būti priklausomi nuo politinės įtakos. Jų priešprieša - internetas, atstovaujantis naująsias medijas, kurios keičia informacijos kūrėjo ir vartotojo sąryšį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ekonominė krizė; Emocijų antropologija; Kančios rodymas; Konfliktai; Medijos; Medijų diskursas; Pilietinė žiniasklaida; Žiniasklaidos pranešimai; Anthropology of emotions; Civic media; Conflicts; Economic crisis; Media; Media discourse; Media reports; Showing suffering.
ENThe article is the result of the workshops conducted as the part of the project Citizenship 2.0. The authors focused on the impact of media on the emotions of the project participants. It may be observed that media are dominated by the negative news about the armed conflicts and economic crises that affect the sense of fear, uncertainty, excitement, expressing empathy and involvement as well as they can induce or regulate mood. In the interviews appeared not only opinions on the events presented on television, radio, newspapers and the Internet, but also drew attention to nature of media. The participants noted the negative aspects of the state media which may be susceptible to political influence. In opposition to them stands the Internet as a new medium which changes the relationship of the recipient and the information creator. [From the publication]