LTŠiandien neabejojama fantazavimo svarba vaikų raidoje, vaikų fantazavimas susijęs su vaikų emociniais ir kognityviniais sugebėjimais, vėlesniu kūrybiškumu, svarbiu bendrai žmogaus gyvenimo kokybei. Todėl ugdymo procese svarbu atsižvelgti į vaikų vaizduotės vystymąsi ir suteikti reikiamas sąlygas vaizduotės plėtrai. Svarbu geriau pažinti priešmokyklinio amžiaus vaikų fantazavimo ypatumus, išsiaiškinti kaip pasireiškia vaikų fantazavimas ikimokyklinėse įstaigose pasakos skaitymo metu, kokie galimi šio amžiaus vaikų fantazavimo skatinimo būdai. Atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad priešmokyklinio amžiaus vaikai daug fantazuoja, tačiau geba skirti fantaziją nuo realybės. Jie daugiau fantazuoja nevaržančioje laisvės aplinkoje bei kalbėdami apie ateities, o ne praeities įvykius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: 5-6 metų vaikai; Fantazavimas; Fantazavimą skatinantys veiksniai; Ikimokyklinis ugdymas, fantazavimas, vaizduotė, emocijos; Vaikai; Vaikų fantazavimas; Vaizduotė; Children; Children aged 5-6; Children's fantasy; Fantasizing factors; Fantasy; Imagination; Preschool education, fantasy imagination, emotions.
ENToday, there is no doubt the importance of children's development of fantasy, children's fantasy related to children's emotional and cognitive abilities, creativity, later, a major general quality of human life. Therefore, the process of education is important to take into account the children's imagination and development to provide the necessary conditions for the development of the imagination. It is important to get to know the children of preschool fantasy peculiarities, to find out how fantasy affects children at pre-school reading fairy tales, such as those available in this age fantasy promotion techniques. The survey results showed that preschool children are fantasizes, but is able to devote fantasy and reality. They are more fantasizes of freedom of and talking about the future rather than past events. [From the publication]