LTRecenzijoje aptariama Dainiaus Vaitiekūno monografija „Lietuvių literatūra ir reklama: Vartotojų visuomenės poezija“, kurią 2014 m. išleido Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. Knygoje aiškinamasi, kaip šiuolaikiniai rašytojai interpretuoja reklaminius tekstus ir vartotojišką ideologiją, kaip stereotipus transformuodami perkelia į literatūrą ir kaip literatūriniai motyvai cirkuliuoja lietuviškose reklamose. Deklaruoti tyrimo aspektai Lietuvos literatūrologijoje yra originalūs. Aktualumą autorius pastiprina taupiomis nuorodomis į tarptautinį akademinį kontekstą, o savo metodu renkasi semiotinę naratologiją bei atidą socialiniam kontekstui. Įvade plačiai pristatyti reklamos kūrimo ir funkcionavimo principai. Ieškodamas sankabų tarp literatūros ir reklamos, Vaitiekūnas parodo, kad šiuolaikiniame lietuvių literatūros procese egzistuoja specifinė kūrinių grupė, žongliruojanti komercinėmis kasdienybės detalėmis. Analizuoja komercinių įmonių pavadinimus ar konkrečias prekes eilėraščiuose. Lygina literatūrinius ir reklaminius pasakojimus apie Paryžių. Profesionaliai parašyti jungiamieji perėjimai tarp skyrių nesukuria vidinio knygos, kurioje daug puslapių skirta vien reklamai, rišlumo. Knygoje justi šviežias žvilgsnis tiek į literatūros klasiką ir nūdieną, tiek į reklamą. Knyga yra trisluoksnė: apie lietuvių poeziją ir prozą; apie verslo tekstus; apie jų difuziją – daugiausia eilėraščių kryptimi. Pastarosios tyrimo linijos rezultatai atrodo originaliausi ir vertingiausi.Reikšminiai žodžiai: Šiuolaikinė lietuvių literatūra; Poezija; Reklama; Contemporary Lithuanian literature; Poetry; Advertisment.