LTStraipsnyje nagrinėjamas pacientų sveikatos priežiūros tinkamumas ir kokybė, jų pasitenkinimas sveikatos priežiūra ir lūkesčių išsipildymas didelėje daugiaprofilinėje universitetinėje ligoninėje. Pateikiama individualių, institucinių ir sociodemografinių charakteristikų įtaka pacientų sveikatos priežiūros vertinimui bei jų elgsenai. Tyrimas vykdytas 2004–2015 m. anketinės apklausos metodu. Jis atskleidė, kad absoliuti dauguma (93,8 proc.) pacientų sveikatos priežiūra buvo patenkinti ir jos rezultatai atitiko ar viršijo daugumos (83,8 proc.) jų lūkesčius. Tyrimo rezultatų pagrindu suformuluotos motyvuotos išvados. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pacientų pasitenkinimas sveikatos priežiūra; Sveikatos priežiūros vertinimas; Tinkama sveikatos priežiūra; Sveikatos priežiūros kokybė; Patients’ satisfaction and evaluation of healthcare; Right healthcare; Healthcare quality.
ENIn this article the right healthcare and quality at the big multiprofile university hospital are analyzed in the context of patients’ satisfaction and realization their expectations. This paper analyzes impact of individual, institutional, and sociodemographic characteristics on healthcare evaluation and patients behavior. The survey was performed from 2004 to 2015 in Klaipėda University Hospital via questionnaires. The study was showed the majority (93.8%) of patients was satisfied of health care services and results of the largest part (83.8%) fallows their expectations. The conclusion are correspond the results of the study. [From the publication]