LTStraipsnyje atskleidžiamos demografinės ir socialinės charakteristikos, kuriomis pasižymi socialiai atsakingi vartotojai, bei požymiai, darantys didžiausią įtaką ketinimui įsigyti prekę iš socialiai atsakingų įmonių. Atlikus empirinį tyrimą nustatyta, kad vartotojų socialiai atsakingą elgseną formuoja ir įtakos priimant sprendimą turi lytis, pajamų pakankamumas ir išsilavinimas. Remiantis tyrimo rezultatais nustatytas ir potencialaus socialiai atsakingų įmonių kliento profilis – tai įvairaus amžiaus (tikėtina, kad vyresnė nei 25 metų), didesnes pajamas gaunanti, išsilavinusi moteris. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialiai atsakingas vartojimas; Vartotojų demografinės ir socialinės charakteristikos; Socially responsible consumption; Demographic and social characteristics of consumers.
ENThe article reveals demographic and social characteristics of socially responsible consumers and the attributes that have the most impact on the intention to purchase the item from socially responsible companies. Empirical study revealed that socially responsible consumer behaviour is shaped and decision-making is influenced by gender, income adequacy and education. Based on investigation results, client profile of socially responsible companies is identified – it’s all ages (probably older than 25 years), higher-income, educated women. [From the publication]